Elder Scrolls Online to MMO, które nie chce być nazywane MMO

Dodany przez guru prawie 3 lata temu
10 4823
Elder Scrolls Online to MMO, które nie chce być nazywane MMO

Matt Firor, Game Director ESO, udzielił bardzo wywiadu “Washington Post”, który dotyczył - żadne zaskoczenie - fantastycznej kondycji Elder Scrolls Online. 

Czego się dowiedzieliśmy? 

  • 2020 był jednym z najlepszych okresów dla ESO
  • Społeczność Elder Scrolls Online ciągle rośnie, co jest pewnym zaskoczeniem dla Zenimax Studios
  • Firma nie spodziewała się, że po tylu latach ich produkt będzie wciąż taki popularny
  • Zenimax używa w stosunku do Elder Scrolls Online terminu “Online-RPG”, chociaż nie twierdzi, że to nie jest MMO.

 

Powstaliśmy w 2007 roku, aby stworzyć grę MMO na podstawie Elder Scrolls. To było więc coś w rodzaju naszej misji. Ale zanim wystartowaliśmy w 2014 roku, czyli siedem lat później, branża zmieniła się tak bardzo, że tak naprawdę przestaliśmy uważać ją za grę MMO.

Jak pamiętasz, siedem, osiem, 10 lat wstecz, MMO oznaczało „Everquest”, „Dark Age of Camelot”, „World of Warcraft” i przyniosło wiele założeń, że będzie to hardcorowa, tab-targetowa gra nastawiona na walkę. Nie chcieliśmy być częścią takiego MMO. Chcieliśmy fajnej gry fantasy z wieloma ludźmi w środku, ale nie chcieliśmy mieć bagażu wszystkich wcześniejszych gier.

Na początku zdecydowaliśmy więc, że nazwijmy to online'ową grą RPG, która - dla nas - była o wiele bardziej zgodna z duchem tego, czym jest ESO. ... Nie mówię, że to nie jest MMO. Po prostu nie nazywamy tego w ten sposób.

 

  • ESO to światowa marka
  • “Mamy graczy praktycznie z każdego państwa na świecie"
  • “Dopóki ludzie będą grać w ESO, to będziemy dla nich tworzyć content”
  • Co roku przybywają do ESO miliony nowych graczy
  • ESO ma wiele rodzajów graczy: od takich, którzy logują się dzień w dzień, aż po osoby, które wracają do gry tylko przy okazji nowych Chapterów i DLC
  • Dlaczego tutejsze dodatki są nazywane rozdziałami? 

 

Nasze dodatki nie nazywamy dodatkami, tylko rozdziałami, ponieważ ekspansja w świecie MMO jest obciążona wieloma z góry przyjętymi założeniami, że jest to tylko zawartość przeznaczona dla graczy na najwyższym poziomie. Aby się tam dostać, musisz przedrzeć się przez wszystkie inne treści. ... Ale w ESO poziomy tak naprawdę nie mają znaczenia. Są osobiste dla twojej postaci. Nowi gracze mogą od razu zakosztować nowego dodatku rozdziału

 

  • “Mamy plany na rozwój gry na najbliższe lata”

No to teraz nie pozostaje wam już nic innego, jak tylko powrót lub zakup Elder Scrolls Online.

Podstawka to koszt kilkudziesięciu złotych. Zawsze też możecie poczekać do 1 czerwca na premierę “Blackwood” i kupić cały pakiet, razem z nowym dodatk… rozdziałem.

https://www.elderscrollsonline.com/


10 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube