Elder Scrolls Online ulepszy swoją grafikę, system walki oraz poziom trudności
Ciąg dalszy rewolucji Elder Scrolls Online.
W porannym newsie PefriX wspomniał już o “przejściu” ESO na system sezonowy, dzięki czemu gierka będzie dostawać mniejsze, ale za to częstsze aktualizacje.
Ale sama zmiana rozwoju gry nie będzie jedyną “rewolucją” w tym MMORPG-u. Zenimax Online Studios planuje również ulepszyć wiele kluczowych elementów gry – w tym grafikę ESO, interfejs, ogólny poziom trudności w otwartym świecie oraz system walki (co jest chyba największą bolączką).
- Poprawa ogólnego wrażenia walki za pomocą lepszych animacji, efektów specjalnych i potencjalnie pracy nad dźwiękiem
- Zwiększenie poziomu trudności standardowych walk w świecie gry
- Dodanie i udoskonalanie narzędzi, które ułatwiają rekrutację, interakcję i zarządzanie gildią
- Nowy patcher z ulepszoną grafiką i wydajnością (tylko na PC)
- Wizualne ulepszenie stref podstawowej wersji gry dzięki zaktualizowanym teksturom i elementom graficznym, zaczynając od „wysp startowych”
- Udoskonalenie interfejsu użytkownika gry na PC, który od dawna powinien zostać ulepszony pod kątem nowoczesnej oprawy wizualnej
Mamy wiele milionów graczy, którzy wracają do gry każdego roku po miesiącach lub latach przerwy – i często mylą im się, co powinni robić. Musimy się tym zająć, upewniając się, że mapa gry i inne obszary interfejsu użytkownika zadań/informacji wyraźnie pokazują użytkownikowi, gdzie był, gdy ją opuścił, co zostało dodane od tego czasu i gdzie znajdzie treści, które pokocha.
Plany są takie, aby większość tych “planów” trafiła do ESO już w 2025 roku. Co do upgrade’u graficznego lokacji startowych, aktualizacja ma się pojawić już w marcu.
No to jak? Czy po tych zapowiedziach zamierzacie wrócić do Elder Scrolls Online?