Elder Scrolls Online zostanie odchudzony i będzie zżerał mniej zasobów
Co prawda Elder Scrolls Online posiada jedną z lepszych optymalizacji w całym gatunku MMORPG, ale mimo wszystko Zenimax Studios stara się cały czas udoskonalać swoją produkcję.
Między innymi dla tych, którzy bawią się w ESO na „słabszych” pecetach. Czyli takich, które w obecnych czasach zostałyby nazwane złomem:)
Kolejna aktualizacje poprawią wydajność gry i sprawią, że Elder Scrolls Online będzie zżerał mniej zasobów. Na pewno poczujecie wzrost fps-ów podczas największych "zadym".
„Pracujemy też nad poprawkami wydajności w systemie walki”.
Stopniowo wprowadzamy zmiany w m.in. zarządzaniu pamięcią przez klienta gry, co powinno poprawić i wydajność, i stabilność na wszystkich platformach. Najbardziej zmiany te odczują gracze konsolowi oraz posiadacze słabszych pecetów. Pierwsze efekty będziecie mogli zobaczyć przy okazji Aktualizacji 24.
Dodatkowo, w Q1 2020 wprowadzimy kolejne zmiany w kliencie gry, “odchudzając go” i sprawiając, że będzie wymagać mniej zasobów, co powinno poprawić czasy ładowania. Pracujemy też nad poprawkami wydajności w systemie walki, co przełoży się na płynniejsze działanie gry w Cyrodiil i podczas Triali.
Twórcy ESO wspomnieli także o problemach z Activity i Guild Finderem, które z powodu natłoku osób („Elder Scrolls Online w ostatnich miesiącach zyskał bardzo wielu nowych graczy”) płatały nam figle. Wprowadzono tam poprawki, które tymczasowo załatwiły sprawę.
Przypominamy, że między dodatkiem Summerset a Elsweyr do Elder Scrolls Online przybyło 2,5 mln nowych graczy!