EVE Online będzie działał dużo lepiej
Od kilku miesięcy trwa trwa ulepszanie EVE Online pod względem technicznym. CCP dodało do gry nowe funkcje i wprowadziło nowe technologie.
Teraz czas na optymalizację. A ściślej mówiąc optymalizację częstotliwości animacji graficznych w zależności od odległości kamery, co ma spowodować, że - cytat - „klient EVE będzie działał nieco płynniej, bez negatywnego wpływu na rozgrywkę i grafikę – to sytuacja korzystna dla obu stron”.
Jest to cholernie ważne, bo EVE Online potrafi dać w kość. Szczególnie jeśli na ekranie dzieje się wiele rzeczy albo bierzemy udział w bitwach z udziałem setek czy tysięcy pilotów.
Optymalizacja eliminuje zbędne obliczenia w tle, poprawiając wydajność klienta bez zmiany czegokolwiek, co widzisz. Grafika pozostaje taka sama, rozgrywka pozostaje niezmieniona, po prostu odczujesz płynniejszą pracę.
Masowy test „nowej” optymalizacji już się odbył. Jeśli wszystko poszło dobrze, to wkrótce funkcja powinna trafić na live-serwery.
Szczegóły TUTAJ.