Fallout 76 będzie miał dziwne PvP – poniżej 5 poziomu nie umrzemy
War. War Never Changes.
No chyba, że Bethesda postanawia wydać dziwnego, sieciowego Fallouta, który będzie kompletnie inny od głównej serii. Fallout 76 to nie MMO, a raczej sieciowy survival w stylu Conan Exiles, chociaż i to nie do końca. Generalnie będzie to w pewien sposób unikalny twór.
Wiedzieliśmy, że PvP w Fallout 76 będzie rzeczą opcjonalna i nikt do niego nie zostanie zmuszony. Gracz nie będzie miał obowiązku walczyć z innymi, a ewentualni gankerzy będą nagradzani listami gończymi, itd. Teraz z kolei dowiadujemy się, że osoby poniżej piątego poziomu nie umrą w PvP. Niemniej Todd Howard podkreśla, że akurat to ograniczenie może jeszcze ulec zmianie.
Do tego opcja Fast Travel również będzie dostępna. Nie wiadomo jednak na jakich zasadach, czy z jakimi ograniczeniami. Niemniej możliwość szybkiego podróżowania pomiędzy punktami pojawi się w Fallout 76.
Wiemy również, że ta część gry wyposażona zostanie w mikrotransakcje. Sklepik zawierać ma jedynie przedmioty kosmetyczne, więc raczej powinniście odetchnąć z ulgą. Co równie ciekawe, zarobimy na walutę premium poprzez granie. Todd Howard informuje, że ekipa postawiła przed sobą dwa cele:
-
Uniknąć jakichkolwiek mechanik Pay-to-Win
-
Dać możliwość zdobycia wszystkich przedmiotów z IS w grze lub poprzez granie
Na deser warto wspomnieć, że przyszłe aktualizacje z nowościami (DLC?) mają być udostępniane za darmo.
Fallout 76 zadebiutuje 14 listopada. Wcześniej otrzymamy testy beta, ale daty jeszcze nie potwierdzono.