FFXIV dostanie swoje "Mythic+". Nowe wersje dungeonów za tydzień
Dodany przez guru około 2 lata temu
5 2176
Jeszcze się nacieszyliśmy ostatnią aktualizacją (tą z Prywatnymi Wyspami graczy), a Final Fantasy XIV zapowiedziało już kolejny Content Update.
Patch 6.25 przybędzie do gry 18 października, a wraz z nim szumnie zapowiadane i bardzo wyczekiwane pierwsze wersje dungeonów Variant oraz Criterion.
Variant Dungeons będą instancjami dla casualów, z kolei Criterion Dungeons będą instancjami dla hardkorowców, którzy szukają dodatkowych wyzwań w sferze PvE. Criterion Dungeons można w pewnym stopniu porównać do Mythic+ z World of Warcraft.
Variant Dungeons:
- Level 90
- 1-4 graczy
- Brak podziału na “Świętą Trójcę”
- Możliwość zmiany klasy w środku instancji
- Siła wrogów uzależniona od liczby członków Party
- Trasa gałęzi postępu na podstawie akcji gracza (możesz ukończyć wszystkie w wielu przejściach gry)
Criterion Dungeons:
Level 90
- 4 graczy (Matchmaking)
- “Święta Trójca”, czyli podział na 1 Tanka, 2 DPS i 1 Healera
- Trasa jest z góry ustalona
- Większa siła wrogów
- Normalne metody wskrzeszania są ZABRONIONE, ale każdy gracz ma ograniczoną liczbę akcji wskrzeszania
- Pokonani wrogowie nie odżywają po drużynowym KO
Criterion Dungeons Savage:
- Level 90
- 4 graczy (bez Matchmakingu)
- Brak wskrzeszania
- Pokonani wrogowie ożywają po drużynowym KO
- Wrogowie stają się silniejsi, jeśli nie zostaną pokonani w określonym czasie
Brzmi fajnie, zobaczymy jednak jak to się sprawdzi w rzeczywistości.