Final Fantasy XIV dostało swoje Mythic+. Nowe rodzaje dungeonów już w grze
Jeśli dzisiaj mamy 18 października, to znaczy, że Final Fantasy XIV otrzymuje dziś nowego patcha oznaczonego numerkiem 6.25.
Oprócz nowych side-questów, nowych emotek, nowych przedmiotów i nowych głupotek (dla entuzjastów RP), FFXIV powiększa się o coś, czego w tym MMORPG-u jeszcze nie było. Nowe rodzaje dungeonów…
Variant Dungeons skierowane do casualów lub Criterion Dungeons skierowany do hardkorowców, którzy szukają dodatkowych wyzwań w sferze PvE. Criterion Dungeons można w pewnym stopniu porównać do Mythic+ z World of Warcraft.
Variant Dungeons:
- Level 90
- 1-4 graczy
- Brak podziału na “Świętą Trójcę”
- Możliwość zmiany klasy w środku instancji
- Siła wrogów uzależniona od liczby członków Party
- Trasa gałęzi postępu na podstawie akcji gracza (możesz ukończyć wszystkie w wielu przejściach gry)
Criterion Dungeons:
Level 90
- 4 graczy (Matchmaking)
- “Święta Trójca”, czyli podział na 1 Tanka, 2 DPS i 1 Healera
- Trasa jest z góry ustalona
- Większa siła wrogów
- Normalne metody wskrzeszania są ZABRONIONE, ale każdy gracz ma ograniczoną liczbę akcji wskrzeszania
- Pokonani wrogowie nie odżywają po drużynowym KO
Criterion Dungeons Savage:
- Level 90
- 4 graczy (bez Matchmakingu)
- Brak wskrzeszania
- Pokonani wrogowie ożywają po drużynowym KO
- Wrogowie stają się silniejsi, jeśli nie zostaną pokonani w określonym czasie
Jak na razie Square Enix dodało tylko kilka Variant i Criterion Dungeonów. Ich liczba będzie jednak wzrastać z kolejnymi aktualizacjami.
Pełny patch-note dzisiejszego patcha znajdziecie TUTAJ.