Final Fantasy XIV dostało swoje Mythic+. Nowe rodzaje dungeonów już w grze

Dodany przez guru ponad rok temu
6 1642
Final Fantasy XIV dostało swoje Mythic+. Nowe rodzaje dungeonów już w grze

Jeśli dzisiaj mamy 18 października, to znaczy, że Final Fantasy XIV otrzymuje dziś nowego patcha oznaczonego numerkiem 6.25.

Oprócz nowych side-questów, nowych emotek, nowych przedmiotów i nowych głupotek (dla entuzjastów RP), FFXIV powiększa się o coś, czego w tym MMORPG-u jeszcze nie było. Nowe rodzaje dungeonów…

Variant Dungeons skierowane do casualów lub Criterion Dungeons skierowany do hardkorowców, którzy szukają dodatkowych wyzwań w sferze PvE. Criterion Dungeons można w pewnym stopniu porównać do Mythic+ z World of Warcraft.

Variant Dungeons:

  • Level 90
  • 1-4 graczy
  • Brak podziału na “Świętą Trójcę”
  • Możliwość zmiany klasy w środku instancji
  • Siła wrogów uzależniona od liczby członków Party
  • Trasa gałęzi postępu na podstawie akcji gracza (możesz ukończyć wszystkie w wielu przejściach gry)

Criterion Dungeons:

Level 90

  • 4 graczy (Matchmaking)
  • “Święta Trójca”, czyli podział na 1 Tanka, 2 DPS i 1 Healera
  • Trasa jest z góry ustalona
  • Większa siła wrogów
  • Normalne metody wskrzeszania są ZABRONIONE, ale każdy gracz ma ograniczoną liczbę akcji wskrzeszania
  • Pokonani wrogowie nie odżywają po drużynowym KO

Criterion Dungeons Savage:

  • Level 90
  • 4 graczy (bez Matchmakingu)
  • Brak wskrzeszania
  • Pokonani wrogowie ożywają po drużynowym KO
  • Wrogowie stają się silniejsi, jeśli nie zostaną pokonani w określonym czasie

Jak na razie Square Enix dodało tylko kilka Variant i Criterion Dungeonów. Ich liczba będzie jednak wzrastać z kolejnymi aktualizacjami.

Pełny patch-note dzisiejszego patcha znajdziecie TUTAJ.


6 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube