Final Fantasy XIV dostanie nowe typy dungeonów: dla casuali i hardkorowców
World of Warcraft pokazało swoje nowości, więc Final Fantasy XIV nie pozostało dłużne. Walka o miano “Króla MMORPG” trwa w najlepsze… i to fantastyczna wiadomość, bo największymi wygranymi w tej batalii będziemy my – gracze.
Podczas dzisiejszego devstreama, Square Enix zapowiedziało nowe rodzaje wysokopoziomowych dungeonów/instancji do FFXIV. Czyli coś, czego weterani “czternastki” domagali się od długiego czasu.
Po kolei.
Variant Dungeons:
- Level 90
- 1-4 graczy
- Brak podziału na “Świętą Trójcę”
- Możliwość zmiany klasy w środku instancji
- Siła wrogów uzależniona od liczby członków Party
- Trasa gałęzi postępu na podstawie akcji gracza (możesz ukończyć wszystkie w wielu przejściach gry)
- NPC
Criterion Dungeons:
- Level 90
- 4 graczy (Matchmaking)
- “Święta Trójca”, czyli podział na 1 Tanka, 2 DPS i 1 Healera
- Trasa jest z góry ustalona
- Większa siła wrogów
- Normalne metody wskrzeszania są ZABRONIONE, ale każdy gracz ma ograniczoną liczbę akcji wskrzeszania
- Pokonani wrogowie nie odżywają po drużynowym KO
- Brak NPC
Criterion Dungeons Savage:
- Level 90
- 4 graczy (bez Matchmakingu)
- Brak wskrzeszania
- Pokonani wrogowie ożywają po drużynowym KO
- Wrogowie stają się silniejsi, jeśli nie zostaną pokonani w określonym czasie
To może być strzał w dziesiątkę, bo Square Enix puszcza oko zarówno do casuali (chcących beztrosko pobawić się w FFXIV), jak i hardkorowców, którzy ciągle szukają nowych wyzwań, a obecny content im nie wystarcza.
Premiera wielkiego Patcha 6.2 “Buried Memory” jest planowana na końcówkę sierpnia. Z kolei nowe typy dungeonów mają trafić do gry w patchu 6.25, więc niewiele później.
Przypominamy, że do 60 lvl możecie grać w FFXIV za darmochę (TUTAJ). Ponad 150 godzin na przekonanie się do tego MMORPG.