Funcom zanotował najlepszy okres w swojej historii i zmienił swoje logo na krzyczącą kobietę

Ostatnie lata były dla Funcomu bardzo chude. Umierający Age of Conan, nieprzynoszący zysków The Secret World, ale przede wszystkim „epic fail” jakim było wypuszczenie LEGO Minifigures Online. Dopiero Conan Exiles i jego styczniowa premiera na STEAM spowodowały, że duńska firma wreszcie mogła odetchnąć z ulgą.
Potem doszła jeszcza transformacja TSW na darmowe Secret World Legends, dzięki czemu Funcom… zanotował najlepszy okres w swojej historii. Zarówno pod względem finansowym, jak również marketingowym. Ilość aktywnych graczy w tytułach Funcomu jest teraz nawet kilka razy większa niż w 2015 roku.
Wykres nie kłamie:

Przy okazji Funcom poinformował o zmianie swojego kultowego loga na twarz krzyczącej kobiety (???) na tle białej flagi. Oryginalny pomysł, ale tak naprawdę nie wiadomo, co Funcom chciał w ten sposób przedstawić. Mówi się, że jest to symbol walki (o swoje) i przetwania, ale jaka jest prawda... cholera wie.
Dla porównania, oto stare logo firmy:
