G*wniane serwery oraz ignorancja producentów. Witajcie w CABAL Online!
.jpg)
News nadesłany przez kolegę Mateusza. Dzięki!
"Witam serdecznie,
Czy możecie poruszyć oraz szczegółowo opisać problem z serwerami oraz lagów w grze Cabal Online na serwerze Mercury? Cały dzień serwer się zawiesza, nie można nic wystawić ani odebrać ze sklepu, emaile nie działają poprawnie, wchodzenie na serwer trwa nawet 5 minut o ile w ogóle uda się zalogować. Od godziny 12 do samego późnego wieczora jest po prostu tragedia, support nie reaguje, nie odpisuje na jakiekolwiek próby graczy o poprawę gry.
Ludzie się skarżą, kończą z grą przez taki problemy, lagi zaczęły się od ostatniego nowego epizodu, po każdym maintenance jest lepiej na 2-3 dni potem znowu jest tragedia, pomóżcie opisać problem może trafi to do większej ilości osób i coś z tym zrobią.
Pozdrawiam Mateusz!"
Niestety wszystko, o czym piszę Mateusz jest prawdą. CABAL Online to w ostatnich dniach, nawet tygodniach... jedna wielka porażka. Wystarczy wejść na profili gry na Facebooku lub Twitterze. Wszędzie te same komentarze, które prezentują skalę problemu, a przy okazji obnażają totalną ignorancję ESTSoft.
Bo pomimo masowych raportów, sytuacja w CABALU jest tragiczna. Podstawowe systemy w grze albo nie działają, albo działają z wielkim opóźnieniem. Ekonomia gry leży. Nie mówiąc o end-game i wyprawach na high-levelowe instancje, bo co to za frajda bawić się z pingiem 3000 ms.
Ale to tylko wierzchołek góry lodowej. Wielu graczy nie może w ogóle wejść do gry, a jeśli już wejdą to dostają disconnecty... i tak w kółko. Niektórzy donoszą nawet o banach na konto - zupełnie bez powodu (no chyba, że za powód uznajemy próbę zalogowania się do gry?).

A ESTSoft zamiast wydać jakiś komunikat, przeprosić graczy, albo po prostu wyłączyć serwery do czasu ich naprawienia... totalnie olewają sytuację, publikując jakieś głupoty na swoim profilu, które nie są w żaden sposób związane z obecną sytuacją.
I to jest poważna firma?




Nie ma się co dziwić graczom, którzy mają dość tego cyrku na kółkach i zapowiadają bojkot gry do czasu, gdy sytuacja się nie unormuje. No bo jaki jest sens grania w CABAL Online w takiej kondycji? No właśnie.
Będziemy się przyglądać sytuacji, ale na razie jest źle, bardzo źle.


