Gilgamesz będzie nowym bogiem w Smite! Zobaczcie jego cinematic!
Gilgamesz to moim zdaniem ciekawa postać, jeśli chodzi o mitologię. W starożytnej historii istnieje pewien rodzaj wiersza opowiadający historie najbardziej bohaterskich postaci wszech czasów: epos. Pierwszy w historii epos pochodzi z regionu zwanego Sumer, w którym później założono wielkie miasto Babilon. Bohaterem tego eposu jest Gilgamesz.
Epos o Gilgameszu wykorzystany został w kilku filmach, serialach, czy anime. Teraz Hi-Rez korzysta z tego dorobku, aby stworzyć nowego boga w Smite. Gilgamesz jest królem, przywódcą i łowcą przygód. To wszystko zostanie odwzorowane w jego umiejętnościach.
Uwaga! Hi-Rez zdradził umiejętności Gilgamesza, ale zrobił to 1 kwietnia. Liczcie się zatem z tym, że mogą one ulec zmianie!
Epos o Gilgameszu (pasywne)
Na poziomie 5 i 10 Gilgamesz otrzymuje zadanie. Pierwszym zadaniem jest odwiedzenie konkretnego miejsca na mapie. Drugim zadaniem jest pokonanie połowy zebranej drużyny wroga w jednej walce. Za każdym razem, gdy Gilgamesz zalicza zadanie, otrzymuje przedmiot poziomu 1 lub 500 szt. Złota, jeśli ma pełny inwentarz.
Bułat wykuty w słońcu
Na 4 s Gilgamesz rozpala swój miecz zajadłością słońca. Wrogowie wokół płomieni odnoszą obrażenia i zostają spowolnieni na 2,5 s. Atak podstawowy Gilgamesza zadaje trafionym wrogom dodatkowe obrażenia równe 3,5% jego maksymalnego zdrowia. Kiedy Gilgamesz zaliczy celny atak podstawowy na wrogu, czas trwania tego efektu zostaje wydłużony o 0,8 s, do maksymalnej wartości 12 s.
Skok i kopnięcie
Gilgamesz wykonuje skok i kopnięcie na obszarze przed nim. Wrogowie na tym obszarze odnoszą obrażenia, a najbliższy wróg zostaje wyrzucony przez tych wrogów. Wyrzucony wróg odnosi dodatkowe obrażenia po uderzeniu w sługusa albo odnosi obrażenia od wybuchu albo zostaje ogłuszony jeśli trafi w boga lub mur. Jeśli wyrzucony wróg trafi w Wiatry Szamasza, zostaje przeniesiony w środek pierścienia. Sługusi trafieni wyrzuconym wrogiem odnoszą dodatkowe obrażenia. Bogowie trafieni wyrzuconym wrogiem odnoszą obrażenia od wybuchu i zostają ogłuszeni.
Natarcie bohatera
Gilgamesz wyskakuje w powietrze i spada z impetem na miejsce docelowe. Wrogowie wokół miejsca uderzenia odnoszą obrażenia. Gilgamesz nasyca ziemię energią i sprawia, że na 5 s pojawia się snop światła. Sojusznicy, którzy pobiegną w stronę snopów światła zyskają szybkość ruchu, która zmniejsza się o połowę z chwilą wkroczenia w snop. Sojusznicy, którzy wejdą w snop światła, otrzymają premię do kradzieży życia, wzmocnioną o 15% dzięki najwyższemu poziomowi ochrony Gilgamesza.
Wiatry Szamasza
Gilgamesz przyzywa Szamasza, aby na 6 s wytworzyć pierścień wiatru i objąć nim wybrane miejsce. Wrogowie wewnątrz pierścienia odnoszą obrażenia i zostają spowolnieni na 2 s. Wrogowie znajdujący się w promieniu pierścienia otrzymują wietrzne obrażenia co 0,5 s.
Wrogowie, którzy usiłują przedostać się przez ścianę wiatru, zostają mocno spowolnieni. Jeśli Gilgamesz zada wrogowi obrażenia lub kopnięcia, przeciwnik zostaje z powrotem wrzucony w samo centrum pierścienia. Wiatr na 6 s zamienia się w pętającą nić, która zadaje obrażenia, zakorzenia i okalecza wrogów znajdujących się wewnątrz pierścienia.
Tutaj znajdziecie gameplay Gilgamesza, który teoretycznie potwierdza powyższe zdolności, ale wiecie jak jest. Niżej z kolei udostępniam cinematic Króla Uruku, jego filmik z okazji prima aprilis oraz ostatni żarcik Hi-Rez, czyli Smite GO.