Gracze Apex Legends utracili postępy, a twórcy przyznają, że „zawiedli”
Respawn przeprosił społeczność Apex Legends za ostatnią aktualizację. Okazuje się, że w jej wyniku część graczy potraciła postępy, a innym osobom zresetowało konta. Z tego powodu wyłączono serwery, aby naprawić błąd i teraz gra już działa normalnie. Co jednak z utraconymi rzeczami? Deweloper pracuje nad tym, aby wszystko przywrócić. Po rollbacku niektórzy odzyskali swoje fanty, ale nadal są osoby, które poniosły stratę.
Poziom strat jest bardzo rozstrzelony. Jedni twierdzą, że utracili po prostu postęp z jednego, dwóch lub trzech dni. Drudzy twierdzą, że całkowicie zresetowało im konta. Trzeci z kolei zapewniają, że nie mają setek poziomów, a także przedmiotów z Item Shopu lub lootboxów. Respawn obiecało przyjrzeć się każdej sprawie dokładnie i całość zweryfikować.
Sprawa dla zespołu nie wygląda za dobrze, biorąc pod uwagę, że ostatnio na dużym wydarzeniu e-sportowym (ALGS) konta części profesjonalnych graczy zostały zhakowane. Z tego powodu zabezpieczenia Apex Legends poddawane są pod wątpliwość.
Przy okazji wspomnę, że do 16 kwietnia w Apex Legends trwa wydarzenie „Towarzystwo cieni”. Chrońcie swój teren w nowym OCT „Przejęcie”, w którym 4 oddziały walczą o dominację, oraz przejmują i utrzymują cele. Wykonujcie codzienne wyzwania wydarzenia, zdobywajcie punkty reputacji i wymieniajcie je na przedmioty w sklepie nagród.
Zgromadźcie 36 ograniczonych czasowo przedmiotów kosmetycznych, z których każdy przybliży Was do zabójczych nagród za kamienie milowe, w tym ostateczną – kobaltową skrzynię śmierci. Zdobądźcie też zupełnie nowy artefakt Apex Legends, „Kobaltowy katar”. Jest to uniwersalny, mityczny przedmiot kosmetyczny dla każdej legendy, służący do walki wręcz. Szczegół tutaj.