Gracze krytykują event PvP w Nazjatarze w World of Warcraft, a deweloperzy obiecują poprawę

Dodany przez PefriX prawie 5 lat temu
4 3849
Gracze krytykują event PvP w Nazjatarze w World of Warcraft, a deweloperzy obiecują poprawę

Aktualizacja 8.2 od kilku dni bryluje na serwerach World of Warcraft. Rise of Azshara ma swoje zalety, ale nie brakuje również wad. Generalnie społeczność tego MMORPG-a jest mocno podzielona, chociaż niemal wszyscy zgadzają się, że niektóre nowości z tego patcha powinny być dostępne podczas premiery Battle for Azeroth. Jest jednak tak, jak jest i trzeba z tym żyć.

Tym razem na tapecie jest wydarzenie PvP w Nazjatarze. Battle for Nazjatar aktywuje się regularnie w ciągu dnia, ale społeczność nie jest zadowolona z tej atrakcji. Okazuje się bowiem, że w ten sposób wciągani są nie w wojnę pomiędzy frakcjami, a zwykły pogrom.

Nie ma bowiem znaczenia, czy na serwerze jest zbalansowana ilość przedstawicieli Hordy oraz Przymierza. Nie ma nawet znaczenia, czy na obszarze trwania tego wydarzenia, jest tyle samo osób z obu frakcji z aktywnym War Modem. Battle for Nazjatar startuje, a dodając do tego fazowanie i shardowanie oraz fakt, że Nazjatar jest wyjątkowo ciasną lokacją, nagle okazuje się, że dany teren po prostu kontrolowany jest przez Hordę lub Przymierze. Nie ma epickich bitew pomiędzy frakcjami, jest za to dominacja jednej ze stron.

Na uwagi graczy odpowiedzieli deweloperzy World of Warcraft. Przyznali, że problem rzeczywiście istnieje, dlatego obiecują zmiany. Battle for Nazjatar będzie już uruchamiało się tylko wtedy, gdy na obszarze znajdzie się wyrównana ilość przedstawicieli obu frakcji z włączonym War Modem. Kiedy balansu nie będzie, odpalony zostanie oddzielny event PvE, Azshara's Elite Commanders.

Co jeszcze? Zwiększono ilość HP rzadkim mobom w Nazjatar oraz Mechagon, które wymagane są do world questów. Okazuje się bowiem, że większość z nich była zwyczajnie zbyt delikatna i padała za szybko. W efekcie mała ilość graczy mogła brać udział w ich zabiciu, co zmuszało do długiego czekania na ich ponowne pojawienie się.

Do tego Bounty: Dangerous Creatures wymagać będzie już ubicia tylko jednego, rzadkiego potwora. Naprawiany jest również błąd, w którym zabójstwa takich mobów nie zaliczały zadania. Bossowie związani z World Questami w Nazjatarze nie będą mieli srebrnej, smoczej obwódki dookoła swojego portretu. Dzięki temu łatwiej będzie rozpoznać, który potwór jest częścią World Questa, a który jest prawdziwym, rzadkim znaleziskiem.

Szczegóły znajdziecie tutaj.


4 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube