Gracze World of Warcraft znowu pokazali swoją dobroć
Co pewien czas Blizzard wprowadza do sklepiku World of Warcraft specjalne zwierzątka, z których cały dochód (100%) zostaje przekazany później na cele charytatywne.
Kilka dni temu pochwalono się, że dzięki sprzedaży „Shadow” (in-game’owy pet warty 10 dolarów) oraz „Shadow Plush” (maskotka warta 30 dolarów) uzbierano w sumie 1,8 mln dolarów, czyli około 6,1 mln złotych.
Cała kwota została już przekazana Amerykańskiemu Ruchowi Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca. Miło, że nawet będąc na szczycie Blizzard nie zapomina o dobroczynności. Przecież ich sztandarowy MMORPG posiada miliony (na raporcie z 2016 było ich 6 mln) aktywnych graczy/abonentów. Wystarczy, że kilka procent takich osób zakupi "specjalne" zwierzątka, aby uzbierała się niezła kasiora.
W sumie, przez te wszystkie lata, fani WoW-a ofiarowali na cele charytatywne 15 milionów dolarów. „Dziękujemy za waszą hojność i ogromne serce”.