Gracze zostawili w Elder Scrolls Online już 2 miliardy dolarów

Zenimax Online Studios odwiedziło targi GDC 2024 (Game Developers Conference), gdzie jeden z szefów ESO – konkretnie Matt Firor – opowiadał o początkach gry oraz tym, co udało się zrobić przez te wszystkie lata.
A udało się stworzyć jednego z najlepszych MMORPG-ów na rynku, który nie tylko przetrwał próbę czasu, ale stał się także finansowym sukcesem.
Zgodnie ze “slajdem” przedstawionym podczas GDC 2024, gracze/klienci ESO wydali na grę - od momentu premiery - prawie 2 miliardy dolarów (8 miliardów złotych).

Na liczbę składa się zapewne ogólna sprzedaż egzemplarzy (albo i nie!), opłacanie ESO Plus (miesięcznych abonamentów), sprzedaż kolejnych dodatków/DLC albo ogólne przychody z mikrotransakcji/pakietów z Item Shopu (Crown Store).
Zwróćcie również uwage, że mimo że Elder Scrolls Online wyszedł w 2014 roku, to jego produkcja rozpoczęła się już w 2007 roku. To pokazuje, jak wielki i jak ambitny to był projekt. Ale koniec końców chyba się opłaciło.
W Elder Scrolls Online zagracie TUTAJ lub TUTAJ.