Guild Wars 2 bierze się za marketing. „Guild Wars znowu ma być znane”

Dodany przez guru 5 dni temu
17 3818
Guild Wars 2 bierze się za marketing. „Guild Wars znowu ma być znane”

Dla nas może się to wydawać kuriozalne, bo żyjemy w samym środku światka MMORPG, więc dla nas Guild Wars czy ściślej mówiąc Guild Wars 2 to doskonale znany tytuł z pierwszej ligi tytułów.

Jednak jeśli spojrzymy poza horyzont Massively Multiplayer Online, to zobaczymy, że GW2 wcale nie jest wcale takie rozpoznawalne. Szczególnie że od premiery minęło kilkanaście lat, a na rynku pojawiła się nowa generacja graczy, która poza WoW-em raczej nie kojarzy innych gier MMO.

Dlatego też ArenaNet rusza do „ataku”. Firma zatrudniła właśnie Boba Holtzmana na stanowisko „Director of Franchise Marketing” (Dyrektora ds. Marketingu Franczyzowego), który będzie kierował działaniami marketingowymi kultowej serii Guild Wars i który ma za zadanie dotrzeć do nowych klientów. 

Pan Holtzman posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w tym segmencie. „Wcześniej pełnił funkcję Global Publishing & Brand Communications Lead w TiMi Studio Group oraz piastował kierownicze stanowiska marketingowe w Nexon America i Riot Games”.

Jest ceniony za swoje doświadczenie w uruchamianiu kampanii, budowaniu marki i angażowaniu społeczności graczy w tytułach mobilnych, konsolowych i PC.

Jego połączenie kreatywnej wizji marketingowej i dogłębnej znajomości branży gier odegra kluczową rolę w przyszłym opowiadaniu historii i rozwoju franczyzy ArenaNet.

Na razie Holtzman skupi się głównie na marketingu Guild Wars 2, ale nie zapominajmy, że półtora roku temu ArenaNet potwierdziła powstanie Guild Wars 3.

Więc zatrudnienie dyrektora od marketingu może mieć o wiele większe znaczenie niż nam się wydaje. 


17 Komentarzy


Ostatnie gry