Guild Wars 2 czeka oblężenie. W przyszłym tygodniu wielka premiera na Steamie
Co tu dużo pisać. Jedna z największych gier MMORPG w historii i rzekomy “pogromca World of Warcraft” wreszcie – po latach oczekiwania – pojawi się na Steamie.
Guild Wars 2 zadebiutuje na platformie Valve już w przyszłym tygodniu – 23 sierpnia. Dosłownie kilka dni przed swoją dziesiątą rocznicą.
Jeśli dotychczas GW2 było tylko “popularnym” tytułem, to za parę dni stanie się hiper, mega, giga popularnym tytułem. Nikt nie ma wątpliwości, że premiera na Steamie dostarczy setek tysięcy, może nawet milionów nowych graczy.
https://store.steampowered.com/app/1284210/Guild_Wars_2/
Gdy tylko Guild Wars 2 pojawi się na Steamie, ArenaNet rozpocznie sprzedaż nowego pakietu gry, który będzie zawierał wszystkie dodatki (Hearth of Thorns, Path of Fire, End of Dragons) i wszystkie epizody Living World. Koszt? Tylko 98 dolarów (450 zł).
Ale bez obaw, podstawka gry jak była, tak będzie Free-To-Play!
Z innych ważnych rzeczy:
- Nie będzie nowych serwerów z okazji premiery na Steam
- Istniejące konta GW2 nie będą mogły grać na Steamie (i odwrotnie)
- Nie będzie możliwości połączenia obu rodzajów kont
- Wersja Steam GW2 będzie obsługiwać tylko 64-bitowe systemy Windows
Chcemy jak najlepiej wykorzystać premierę Steam, dlatego w ciągu ostatnich kilku miesięcy pracowaliśmy nad ulepszeniami nowego doświadczenia gracza. Poprawiliśmy tempo wyrównywania poziomów, zaktualizowaliśmy domyślne opcje i powiązania klawiszy, aby były bardziej sensowne, dodaliśmy wiele poziomów nowych osiągnięć, które prowadzą graczy do poziomu 80, dodaliśmy bezpłatną wersję próbną dla wierzchowca raptora, gdy gracze osiągną poziom 10 (który staje się stałym odblokować po zakupie rozszerzenia), dostosowane nagrody za awansowanie i bilety Black Lion Instant 80 poziomu, zaktualizowaną zawartość wczesną gry, taką jak światowi bossowie ze zmienioną mechaniką i samouczkami, usprawnione waluty lochów i zwiększone ich nagrody, ułatwiły dostęp do zawartości raidów, dodano opcje dostępności, poprawiono wrażenia gracza w instancjach fabularnych, poprawiono niestabilność fraktalną, ulepszone nagrody i waluty za najazdy i misje szturmowe, usunięte żmudne mechaniki, takie jak naprawa sprzętu, naprawiono kilka długotrwałych błędów zawartości i zaimplementowano DirectX 11, aby poprawić wydajność gry.
Więcej TUTAJ.