Guild Wars 2 połączy Rajdy i Strike Missions. Będzie mniej, ale jednak więcej PvE

Pod koniec tego miesiąca czeka nas premiera „Visions of Eternity” - czyli kolejnego dużego dodatku do Guild Wars 2.
Rozszerzenie zostanie później „wzbogacone” (rozbudowane) o trzy kolejne aktualizacje. Pierwsza z nich pojawi się gdzieś w styczniu i przyniesie duże, rewolucyjne zmiany dla grupowej aktywności PvE.
Strike Missions oraz Raids zostaną połączone w jeden tryb gry - nazwany po prostu Rajdami.
Strike Missions, jakby ktoś nie wiedział, były 10-osobowowymi wyzwaniami z pojedynczą walką z bossem. Pierwotna rola Strike Missions zakładała, że miały to być „szybkie rajdy”, taki przedsmak przed prawdziwymi rajdami. Niestety, ArenaNet przyznała, że Strike Missions nie cieszyły się dużym zainteresowaniem, skąd te zmiany.
Strike Missions zostały pierwotnie zaprojektowane, aby pomóc graczom w przejściu z zawartości otwartego świata do zawartości rajdowej. Miały być szybsze do ukończenia i miały również nieco mniej skomplikowaną mechanikę. Z czasem nasze dane wskazywały, że takie misje nie spełniały oczekiwań jako pomost między zawartością.
No to jak to będzie wyglądać po zmianach? Bardzo prosto.
Strike Missions będą odtąd znane jako spotkania rajdowe (raid encounters) i będą równorzędne z obecnymi skrzydłami rajdów w ramach większego trybu gry rajdowej. Powinno to ułatwić nowym graczom zrozumienie i podejście do rozgrywki.
Połączenie Strike Missions oraz Rajdów wymaga również zmian technicznych i zmian w interfejsie.
- Nowy interfejs użytkownika rajdu z udoskonaleniami podnoszącymi jakość rozgrywki
- Lista wszystkich skrzydeł rajdu i spotkań rajdowych umożliwi ci udanie się bezpośrednio do bossa, którego chcesz pokonać.
- Na liście zawarto informacje o poziomie trudności rozgrywki, aby ułatwić graczom podjęcie decyzji.
- Tryb szybkiej gry pomagający graczom znaleźć grupę, co ułatwia udział w rajdach.
- Połączony system nagród za uderzenia i skrzydła rajdu.
Szczegóły TUTAJ.
