Guild Wars 2: Secrets of the Obscure radzi sobie lepiej niż oczekiwano
Właśnie pojawił się nowy komunikat studia ArenaNet, który podsumowuje premierę czwartego dodatku “Secrets of the Obscure” i nakreśla plany na najbliższą przyszłość GW2”.
SPOILER: dodatek radzi sobie “lepiej niż oczekiwano”, a ArenaNet musiała otworzyć – w pierwszych dniach od premiery – dodatkowe serwery, aby upchnąć napływających graczy.
Co dalej? Na koniec miesiąca planowana jest mały patch z naprawą błędów i usprawnieniami, jednak cały wysiłek deweloperów jest teraz skupiony wokół dużej aktualizacji kwartalnej, która ma wprowadzić nową zawartość i rozszerzyć elementy, które pojawiły się w “Secrets of the Obscure”.
Jest to część nowej polityki studia, która zakłada mniejsze, ale częstsze dodatki z regularnymi kwartalnymi update’ami.
Szczegóły TUTAJ.
Jak na razie wszystko idzie jeszcze lepiej, niż oczekiwano. W rzeczywistości tak wiele osób przyszło grać w SotO w dniu premiery, że musieliśmy szybko uruchomić więcej serwerów gier, niż się spodziewaliśmy, aby dostosować się do napływu graczy!
Kurz po premierze w większości opadł, ale nadal skupiamy się na rozwiązaniu utrzymujących się problemów związanych z kompilacją premierową i zbieraniem opinii. Na 26 września zaplanowana jest jeszcze jedna kompilacja naprawiająca błędy, a następnie skupimy całą naszą uwagę na kolejnym ważnym wydaniu kwartalnym… które na dzień dzisiejszy ukaże się za niecałe dwa miesiące.
Każde z naszych corocznych rozszerzeń zostanie podzielone na cztery główne wydania. Oprócz historii, aktualizacji systemów i innej zawartości dodanej w tych czterech wydaniach, każde z nich wprowadzi nowy zestaw nagród i celów Wizard's Vault. W miesiącach pomiędzy każdą aktualizacją wydamy aktualizację balansu profesji i festiwal (lub dwa, w zależności od pory roku) oraz zorganizujemy dodatkowe wydarzenia. W tym okresie możemy również wprowadzić aktualizacje podstawowej wersji gry (tzn. zawartości niezwiązanej z najnowszym rozszerzeniem), ale nie zawsze tak się dzieje.