Guild Wars 2 stał się lepszy. Wielki balans wszystkich postaci
Wczoraj w nocy (z 14 na 15 lutego) Guild Wars 2 nawiedził “Balance Update”.
Jeden z największych w ostatnich latach, który wprowadził zmiany do praktycznie wszystkich elitarnych specjalizacji w grze. Część postaci została osłabiona (nerf), a część postaci wzmocniona (buff).
Dzięki temu rozgrywka Guild Wars 2 powinna być teraz bardziej sprawiedliwa. ArenaNet dąży do tego, żeby wśród społeczności nie pojawiały się głosy, że “ta postać jest OP”, a “ta postać jest totalnie useless”.
“Balance Update” jest ogromny i zawiera setki mniejszych/większych poprawek, więc – wszystkich zainteresowanych – odsyłamy TUTAJ.
***
Warto także wspomnieć o zmianie działania Mantr – rodzaju umiejętności wspólnego dla profesji Mesmer i Firebrand .
Rework Mantr (z maja 2021) spowodował – zdaniem ArenaNet - utratę przez mantry większości swojej tożsamości, głębi rozgrywki, a nawet części funkcjonalności. Dlatego postanowiono na nowo zająć się tym systemem i wprowadzić odpowiednie poprawki.
Mantry ponownie będą musiały zostać przygotowane przed uzyskaniem dostępu do ich ładunków
Mantry Firebrand będą miały potężniejszy ładunek końcowy.
Mantry Mesmera zapewnią efekt po zakończeniu ich początkowego czasu rzucania.
Na mapach PvE Mantry Firebranda będą przygotowywane automatycznie poza walką, a nie po swoim odnowieniu.