Guild Wars 2 ulepszyło World vs World
World vs World (czyli po prostu WvW) to nieodłączony element Guild Wars i jedna z kluczowych zawartości tzw. End-game’u, dzięki której ludzie – dzień w dzień – wracają na serwery.
Gracze z różnych światów walczą ze sobą. WvW oferuje walkę w otwartym świecie na pięciu dużych mapach z udziałem do kilkudziesięciu graczy równocześnie. World vs World łączy elementy PvP i PvE. Gracze mogą oblegać cele, takie jak twierdze i wieże , za pomocą broni oblężniczej i walczyć o obozy zasobów , a także wypełniać inne treści typu PvE.
Niestety przez ostatnie lata ArenaNet mocno zaniedbała ten element, co spowodowało pewne ułomności rozgrywki. Ułomności, które dopiero teraz są naprawiane/poprawiane.
Wczorajszy patch skupił się właśnie na modernizacji World vs World. Ulepszono nagrody, dodano zestaw cotygodniowych osiągnięć (zapewniających graczom złoto, srebro i dodatkowe bilety), zwiększono wytrzymałość machin oblężniczych, zwiększono limit zapasów, usprawniono zdobywanie objective’ów itd.
A to tylko początek zmian w WvW. ArenaNet obiecuje dalsze ulepszanie tego elementu w kolejnych miesiącach.
“W systemach WvW istnieje wiele elementów, którymi musimy się zająć, ale musimy uważać, aby nie zakłócić zbytnio tego trybu na raz”
Wszystkie szczegóły znajdziecie TUTAJ.