Guild Wars 2 usunie niepotrzebne traity i doda weapon swap dwóm profesjom
ArenaNet zapowiedziało na dzisiaj, 3 grudnia, aktualizację z całkiem sporymi zmianami w Guild Wars 2. W jej ramach z gry znikną niepotrzebne traity. Wszystko po to, aby zrobić miejsce przyszłej aktualizacji, która skoncentrowana ma być na rywalizacyjnych aspektach tego MMORPG-a. Co zatem znika?
Falling damage traits oraz revival traits. Te pierwsze podobno nie mają żadnego sensu, bowiem gracze korzystają i tak z wierzchowców (jeśli jest inaczej – poprawcie mnie). Te drugie z kolei bywają istotne, dlatego ArenaNet informuje, że zdolności związane ze wskrzeszaniem zostaną w zamian odpowiednio wzmocnione, aby nikt nie odczuł straty. Poza tym, twórcy przygotowali szereg mniejszych zmian i poprawek. Wśród nich jest również jedna nowość, która zasługuje na uwagę – dodanie weapon swapa profesjom Elementalist oraz Engineer.
Zanim jednak zakrzykniecie z radości, trzeba zaznaczyć, że te profesje dostały możliwość zmiany broni (weapon swap), ale tylko, gdy są POZA WALKĄ. To istotna różnica. Szukając informacji na temat tych zmian natknąłem się na opinie, że ArenaNet dobrze robi nie wprowadzając standardowego weapon swapa tym profesjom, bo to uczyniłoby je zbyt potężne. W ten zaś sposób całość wciąż jest zbalansowana, a daje więcej możliwości – np. wrzucenie boonów przed walką, a potem przejście w tryb bardziej ofensywny.
Weapon swap poza walką dostępny będzie dla klasy Elementalist oraz Engineer od dziesiątego poziomu. Więcej zmian, które wprowadza aktualizacja, znajdziecie tutaj.