Guild Wars potajemnie ulepszyło grafikę
Mówimy oczywiście o klasycznej wersji Guild Wars, która od wielu lat znajduje się, a przynajmniej znajdowała się w trybie „maintenance” (zero jakichkolwiek aktualizacji).
Tym to dziwniejsze, że ArenaNet zdecydowała się nagle (potwierdzenie TUTAJ), dodać nowe funkcje do ustawień graficznych, dzięki którym Guild Wars zyskał dużo ładniejszy wygląd.
To nie tylko wsparcie dla okienkowego fullscrena, ale również filtrowanie anizotropowe 16x , wyraźniejsze tektury oraz tzw. LOD (Level of Detail), czyli wyższy poziom szczegółowości obiektów. Włączcie nowe opcje, a ujrzycie sporą różnicę w oprawie wizualnej gry. Krajobraz Guild Wars wyda się wam ostrzejszy, a widzialność dalszych obiektów zwiększona. Miła niespodzianka na 13-lecie gry
Guild Wars nadal jest płatną grą. ArenaNet ani myśli udostępniać oryginału za friko. Podstawka + poszczególne kampanie kosztują po 30 zł.
UPDATE: kilka przykładów "nowej" grafiki:
Wcześniej:
Teraz:
Wcześniej:
Teraz:
Wcześniej:
Teraz: