Hearthstone zapowiada Wiedźmi Las!

The next hearthstone expansion is called the witchwood

W tym miesiącu mieliśmy otrzymać zapowiedź nowego rozszerzenia. No i oto jest! Co prawda do Halloween daleko, ale Blizzard uznał, że straszyć można nieco wcześniej. Zatem przygotujcie się na wycieczkę po Wiedźmim Lesie!

Między Gilneas a pradawną knieją górującą nad murami miasta przez lata utrzymywał się niełatwy pokój. Życie mieszkańców toczyło się normalnym biegiem w cieniu złowrogich, leśnych gigantów. Gilneanom daleko jednak do zwykłych ludzi, dlatego wkraczali między drzewa bez lęku. Tak było zanim ciemność opanowała serce kniei... zanim zapadła klątwa Wiedźmiego Lasu!

Nieprzenikniona mgła przykryła kręte ścieżki. Powykrzywiane drzewa łapczywie wyciągają gałęzie ku zbłąkanym wędrowcom. Przerażeni nieszczęśnicy opowiadają później o bezkształtnych cieniach przemykających wśród nienaturalnych oparów. Zdarza się, że w najczarniejszych godzinach nocy Gilneanie widzą mrożące krew w żyłach postacie w samym mieście – błąkają się po wąskich alejkach i spowitych mgłą, brukowanych uliczkach.  

Podróżnicy, którzy lekkomyślnie zapuszczają się po zmroku za mury miasta, prosto w dziką knieję, już stamtąd nie wracają. Wiedźmi Las nie oszczędza nikogo!”

Wiedźmi Las to nowe, przyprawiające o dreszcze rozszerzenie do Hearthstone, w którym znajdziecie 135 świeżutkich kart! Po jego premierze (w kwietniu), wystarczy zalogować się do gry, aby zgarnąć losową legendarną kartę klasową oraz trzy pakiety kart Wiedźmiego Lasu. Oferta będzie ograniczona czasowo.

Co wiemy? Wraz z dodatkiem pojawi się nowe pole bitwy. Ponadto ujawniono kolejne dwa słowa kluczowe – tym razem „Echo” i „Zryw”. Karty z Echo mogą być zagrywane cały czas w danej turze, pozwalając graczom przywoływać potwory lub używać czarów tak długo, jak starczy im many.

Zryw z kolei pozwala natychmiastowo zaatakować innych stronników (ale nie bohaterów) w tej samej turze, w której zostali zagrani. Zryw zapewnia tę samą natychmiastową korzyść, co Szarża, ale w przeciwieństwie do tego efektu, nie daje możliwości natychmiastowego zakończenia partii.

Po debiucie dodatku, gracze będą mieli dwa tygodnie, aby przygotować się na Potworne Łowy (Monster Hunts). To nowy rodzaj singleplayerowego doświadczenia w Hearthstone (coś w stylu Dungeon Run). Co się zaś tyczy samych kart, to sprawa wygląda następująco (ujawniono sześć kart):

  • Jeśli Baku, Pożeraczka Księżyca, znajdzie się w talii zawierającej wyłącznie karty o nieparzystym koszcie, na początku partii moc specjalna bohatera zostanie wzmocniona.
  • Pod przywództwem Genna Szarogrzywego musicie postawić na porządek – jeśli w talii są jedynie karty o parzystym koszcie, to startowa moc specjalna kosztuje 1 punkt many.
  • Przerażające Echo sprawi, że przeciwnicy poczują się sprowokowani do atakowania go. Problem w tym, że dzięki efektowi Echo będzie mógł zostać przywoływany tak długo, aż skończy nam się mana.
  • Hodowca dyń nie może się zdecydować, czym chce być. W każdej turze, kiedy trzymamy go w ręce, zdrowie i atak tego stronnika zamieniają się.
  • Dowódczyni straży pozwoli natychmiastowo zaatakować wrogiego stronnika, a jej siła ataku zostanie wzmocniona w tym czasie przez Okrzyk bojowy.
  • Azalina, Złodziejka Dusz zastąpi Wasze karty w ręce kopiami kart trzymanych przez przeciwnika. Strach się bać!

4 komentarzy