Już dziś ostatnia szansa na przetestowanie Path of Fire, całkowicie za darmo
Premiera drugiego w historii Guild Wars 2 dodatku – Path of Fire, nastąpi za niespełna miesiąc. Dlatego twórcy, studio Arenanet zalewa nas masą materiałów, prezentujących dokładniej działanie poszczególnych elementów, które mamy zobaczyć w dodatku.
Jednak, zanim dowiecie się więcej o mountach, to już dziś możecie wziąć udział w stress testach dodatku Path of Fire i osobiście sprawdzić zawartość nowego dzieła ArenaNet. Nie potrzebujecie Hearth of Thorns, aby wziąć udział w teście, wystarczy wam podstawowa wersja GW2, która jest Free-to-Play. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ
A teraz dowiemy się więcej o wierzchowcach – czołowym elemencie całego dodatku. Wiele osób uważało to za absurd, argumentując to tym, ze Guild Wars jest zbyt mały, aby mogły tu egzystować tego typu środki transportu. Mimo wszystko w mojej ocenie jest zupełnie inaczej – wierzchowce, w połączeniu z nowymi dużymi obszarami wydają się doskonałym pomysłem na urozmaicenie rozgrywki. Tym bardziej, gdy zobaczymy je w akcji, głównie to, co rzuca mi się w oczy to fakt, że nasi nowi towarzysze są bardzo dobrze wykonani. Animacje stoją na najwyższym poziomie, kwestia wyglądu także jest zachęcająca i pomysłowa. Pozwolę sobie pochwalić także kwestie audio, odgłosy i dźwięki są perfekcyjne i nadają klimat całości.
Twórcy zwracają uwagę na to, że ich głównym celem przy kreacji wierzchowców było urozmaicenie i polepszenie systemu poruszania się. Ważnym zagadnieniem, z jakim musieli się zmierzyć to kwestia statyczności, developerzy chcieli stworzyć element, który będzie w znacznym stopniu zmieniał rozgrywkę, ale również współgrał z otaczającym go światem.
Kolejnym wyzwaniem, z jakim zmierzyli się pracownicy studia, było przystosowanie każdego wierzchowca do nowych obszarów i nadanie im unikalnych umiejętności. Tak dla przykładu „kangur” pozwoli nam na przeskakiwanie przepaści, kanionów i urwisk. Z kolei „Płaszczka” pozwoli nam przelatywać na zbiornikami wodnymi.
Ostatnim, o czym usłyszymy, to jak wyglądał proces kreacji naszych towarzyszy. Dostosowywanie ich do realiów gry i możliwości personalizacji. Teraz tylko czekać na oficjalną premierę, która odbędzie się już 22 września.