Kal Online przestał być hardkorowym grindownikiem MMORPG
Przez wiele lat Kal Online był uznawany za największego albo jednego z największych (obok Silkroad, Lineage (1), Flyffa, Last Chaos, Black Desert) grindowników wśród gier MMORPG.
Zdobycie głupiego 20 lvl było wyczynem, a co dopiero zdobycie 100 lvl, który został osiągnięty w Kal Online… dopiero po jedenastu latach od premiery.
To już jednak przeszłość. Najnowsza styczniowa aktualizacja do go gry wprowadziła ogromne, baa, rewolucyjne zmiany w expieniu postaci.
Wszystkie potwory w Kal Online dają teraz więcej punktów doświadczenia (a te z end-game upuszczają wartościowszy drop). Dodano także specjalne misje z dużym expem (“Character growth Quests”), usprawniono linie zadań oraz zmieniono lokalizację NPC-ków w ten sposób, aby było mniej biegania i żebyśmy mogli w tym samym czasie wykonywać nawet kilka misji równocześnie.
Co jeszcze?
- W nazwach potworkach możemy zobaczyć ich dokładny poziom
- Rework interfejsu questów
- Przebudowa Infinite Tower (dungeonu)
- Szybsze poruszanie się wierzchowców i zwierzaków
- Dodanie Skill Booków
- Rozszerzenie statystyk dla przedmiotów
- Wielki balans umiejętności dla każdej z klas
- Ulepszenie wyświetlania obrażeń podczas trafienia
- Poprawiona synchronizacja pozycji postaci między użytkownikami
To wszystko powinno sprawić, że Kal Online będzie od teraz przyjemnym znacznie przyjemniejszym tytułem niż wcześniej. Bez hardkorowego grindu, który był jednym z powodów, dla których nigdy nie był to zbyt popularny MMORPG.
Zapraszamy TUTAJ.