Kal Online przestał być hardkorowym grindownikiem MMORPG

Dodany przez guru prawie 2 lata temu
8 4669
Kal Online przestał być hardkorowym grindownikiem MMORPG

Przez wiele lat Kal Online był uznawany za największego albo jednego z największych (obok Silkroad, Lineage (1), Flyffa, Last Chaos, Black Desert) grindowników wśród gier MMORPG.

Zdobycie głupiego 20 lvl było wyczynem, a co dopiero zdobycie 100 lvl, który został osiągnięty w Kal Online… dopiero po jedenastu latach od premiery.

To już jednak przeszłość. Najnowsza styczniowa aktualizacja do go gry wprowadziła ogromne, baa, rewolucyjne zmiany w expieniu postaci.

Wszystkie potwory w Kal Online dają teraz więcej punktów doświadczenia (a te z end-game upuszczają wartościowszy drop). Dodano także specjalne misje z dużym expem (“Character growth Quests”), usprawniono linie zadań oraz zmieniono lokalizację NPC-ków w ten sposób, aby było mniej biegania i żebyśmy mogli w tym samym czasie wykonywać nawet kilka misji równocześnie.

Co jeszcze?

  • W nazwach potworkach możemy zobaczyć ich dokładny poziom
  • Rework interfejsu questów
  • Przebudowa Infinite Tower (dungeonu)
  • Szybsze poruszanie się wierzchowców i zwierzaków
  • Dodanie Skill Booków
  • Rozszerzenie statystyk dla przedmiotów
  • Wielki balans umiejętności dla każdej z klas
  • Ulepszenie wyświetlania obrażeń podczas trafienia
  • Poprawiona synchronizacja pozycji postaci między użytkownikami

To wszystko powinno sprawić, że Kal Online będzie od teraz przyjemnym znacznie przyjemniejszym tytułem niż wcześniej. Bez hardkorowego grindu, który był jednym z powodów, dla których nigdy nie był to zbyt popularny MMORPG.

Zapraszamy TUTAJ.


8 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube