Każda wyspa gracza w Albion Online będzie miała określony biom i bonusy

Dodany przez PefriX około rok temu
12 6741
Każda wyspa gracza w Albion Online będzie miała określony biom i bonusy

Guru pisał już o premierze wieeelkiego dodatku do Albion Online. I tutaj z góry uprzedzam, ani słowa o europejskich serwerach. Za to deweloperzy rzucili nieco światła na zmiany w systemie wysp oraz hodowli.

Dzika Krew wprowadza przeróbkę wyglądu wszystkich wysp osobistych, dzięki której każda wyspa od teraz posiada określony biom. Wygląd każdej z wysp będzie odpowiadał miastu-gospodarzowi:

  • Martlock: Pagórki, łąki, klify i wodospady
  • Lymhurst: Gęsty, bujny las ze strumieniem płynącym po środku
  • Bridgewatch: W klimacie oazy, z ciepłymi, płytkimi wodami i palmami
  • Fort Sterling: spokojne góry pokryte śniegiem
  • Thetford: zatopione ruiny, przerośnięte drzewa i szmaragdowe wody
  • Caerleon: dzikie, kamieniste terytorium kontrolowane przez bandytów

Poza ulepszonym wyglądem wysp, Albion Online wprowadzi nowe premie do hodowli plonów i zwierząt. Każda wyspa otrzyma dany rodzaj plonu, który będzie rósł na niej najlepiej. Dotyczy to również rodzaju zwierzęcia, zapewniającego największy zwrot. Co więcej, gdy zwierzak otrzyma ulubione jedzenie, będzie rósł szybciej. Te premie zachęcą graczy do handlu i umożliwią planowanie złożonych procesów hodowli, transportu i przetwarzania.

Z racji tych nadchodzących zmian, możecie przenieść istniejącą wyspę jeden raz przed wydaniem aktualizacji 16 października. Ponadto, po wydaniu Dzikiej Krwi, będziecie mogli posiadać kilka wysp osobistych: maksymalnie po jednej w każdym z miast, dzięki czemu gracze będą mogli tworzyć międzykontynentalne imperia hodowlane. Więcej szczegółów znajdziecie tutaj.


12 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube