Koniec toksyczności w Dota 2. Valve wprowadziło nowe funkcje gry

Dodany przez guru ponad rok temu
11 2105
Koniec toksyczności w Dota 2. Valve wprowadziło nowe funkcje gry

Toksyczność to wciąż bolączka gier MOBA. Raczej nie można jej całkowicie wyeliminować, ale można z nią walczyć, wprowadzając do gry nowe funkcje & narzędzia pozwalające na skuteczniejszą walkę z takimi osobami.

Tak właśnie zrobiło Valve w najnowszej Letniej Aktualizacji Dota 2.

Gra w Dota ze szkodliwymi lub toksycznymi ludźmi może zrujnować mecz, który mógł okazać się świetny. Dlatego też wprowadzamy kilka nowych funkcji kontroli zachowania graczy, aby mieć pewność, że doświadczycie więcej pozytywnych emocji, a mniej tych negatywnych.

Po pierwsze, wprowadzono Spersonalizowane Wyszukiwanie Gier, dzięki czemu będziemy mieli większą szansę trafić na osobę, której daliśmy pochwałę, a mniejszą na osobą, którą zgłosiliśmy (lub zgłosili nasi znajomi).

Pojawił się także Nowy System Zgłaszania Graczy, komunikaty o prawidłowych zgłoszeniach (“damy wam znać, że wasze zgłoszenie odniosło pomyślny skutek oraz kto został ukarany”), przetwarzanie toksycznej zawartości czatu w czasie rzeczywistym (“jeśli tekst zostanie uznany za toksyczny, to czat tekstowy i głosowy gracza zostanie natychmiastowo wyciszony dla wszystkich graczy”) oraz najważniejsze… rozszerzona indywidualna ocena zachowania i komunikacji gracza.

Każdy gracz ma już ocenę zachowania, którą stanowi liczba między 0 a 10 000 odzwierciedlającą charakter zachowania w grze. Gracze od teraz będą mieć również ocenę komunikacji przedstawiającą także charakter interakcji, w które wchodzą na czacie tekstowym i głosowym. Istniejące oceny zachowania zostaną przeniesione do nowego systemu, lecz limit punktowy zarówno dla nowej oceny zachowania, jak i komunikacji, został podniesiony do 12 000.

Przedtem ocena zachowania gracza miała wpływ na to, z kim był dobierany do gier. Od teraz będzie to również wpływało na funkcje, do których będzie miał on dostęp, czyli do otrzymywania przedmiotów po meczu, pauzowania gier i rozgrywki w trybie rankingowym.

Powyższe systemy opierają się na gromadzonych danych, więc Valve przyznaje, że dopiero z upływem czasu system walki z toksycznością stanie się dokładniejszy i po prostu lepszy.

Szczegóły TUTAJ.


11 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube