Koszty produkcji polskiego World War 3 zwróciły się w trzy dni
Z piekła do nieba. Jeszcze w sobotę World War 3 znajdował się na granicy obciachu (koszmarny start, ludzie nie mogli się zalogować przez pierwsze kilkanaście godzin), tymczasem wczoraj… świętował ogromny sukces.
Polskie studio The Farm 51 ogłosiło, że koszty produkcji i promocji gry, szacowane na 8 milionów złotych, zostały już zwrócone. Wystarczyły trzy dni w Early Access…
W nawiązaniu do premiery gry "WW3" na platformie Steam, która miała miejsce w dniu 19 października 2018 roku, Zarząd Emitenta informuje, że wstępne przychody brutto ze sprzedaży gry "WW3" osiągnięte w dniach 19-21 października 2018 roku wyniosły ponad 2,5 mln USD, tj. ponad 9 350 000 zł (liczba sprzedanych kopii gry to ponad 100 000 egzemplarzy). W związku z powyższym zarząd emitenta wskazuje, że osiągnięte przychody z gry "WW3" przekroczyły już dotychczas poniesione przez emitenta koszty produkcji oraz promocji gry, które szacowane są na kwotę ok. 8 000 000 zł
Od teraz każdy dolar/euro/zł, która wpłynie na konto gliwickich deweloperów, będzie traktowany jako czysty zysk. A na pewno trochę im jeszcze wpadnie, co do tego nie mamy żadnych wątpliwości.
Polski (M)MOFPS sprzedał się dotychczas w liczbie ponad 100 tys, co pozwoliło – rzutem na taśmę – awansować do TOP5 Bestsellerów Steam w ostatnim tygodniu.
Gratulujemy!