Kto to? Atlas - najnowsza postać w SMITE
Gracie jeszcze w gry MOBA? Gracie jeszcze w SMITE?
Jeśli tak, to wiedźcie, że najnowsza aktualizacja wprowadziła nowego czempiona/nowego boga – Atlasa. Tytan z milotologii greckiej, ukarany przez Zeusa i skazany na dźwiganie sklepienia niebieskiego na swoich barkach.
W SMITE będzie to jednak bardziej… rozbudowana postać, pełniąca rolę damage dealera (carry), ale także inicjatora, który będzie miał za zadanie rozpoczynać team fighty.
Oto jego umiejętności:
Zdolność pasywna – Astrolabium - Gdy Atlas zadaje lub przyjmuje obrażenia, gromadzi w swoim Astrolabium energię. Gdy przekroczy 20 pkt. energii, jego następny atak podstawowy otrzyma 1,5x premię do obrażeń i szybkości ataku oraz zada dodatkowe obrażenia przed Atlasem – a także nałoży na trafionych bogów efekt drżenia na 2 s. oraz efekt ogłuszenia na sługusów. Atlas może zmagazynować do 30 pkt. energii.
Uwolnienie od brzemienia - Atlas rzuca swoje Astrolabium w wybrane miejsce, zadając obrażenia i spowalniając przeciwników. Gdy zdolność doleci na miejsce, ataki podstawowe Atlasa będą kosztować 5 pkt. many i powodować wybuchy w obszarze globu, zadając obrażenia wszystkim pobliskim wrogom. Po 5 s. lub gdy zdolność zostanie użyta ponownie, Astrolabium wróci do Atlasa. Druga umiejętność Atlasa zmienia się w zależności od tego, czy Astrolabium zostało wyrzucone, czy jest przez niego trzymane.
Ciąg grawitacyjny - Atlas przyciąga wrogów w kierunku swojego Astrolabium. Przeciwnicy, którzy znajdą się zbyt blisko Atlasa, zostaną wciągnięci do Astrolabium. Jeśli Atlas ma w posiadaniu swoje Astrolabium, wrogowie wciągnięci do globu zostaną schwytani przed czempionem. Po krótkim czasie schwytane cele zostaną wyrzucone w kierunku, w którym jest zwrócony Atlas. Jeśli Atlas rzucił swoim Astrolabium, przeciwnicy wciągnięci do jego środka zostaną przytrzymani w miejscu spoczywania globu, a następnie wyrzuceni w stronę boga.
Kinetyczna szarża - Atlas szarżuje do przodu. Atlas szarżuje do przodu. Każdy sojusznicy bóg, który znajdzie się w pobliżu jego szarży, zostanie uwolniony z posiadanych brzemion, otrzymując oczyszczenie ze spowolnień i premię do prędkości ruchu. Gdy Atlas uderzy we wrogiego boga, uwolni zgromadzone brzemiona w postaci eksplozji. Za każde zebrane brzemię efekt spowolnienia zostaje zwiększony o 25% – do maksymalnie 75%.
Wybuch promieniowania gamma - Atlas rozdziera niebo, powodując Wybuch promieniowania gamma. Wrogowie znajdujący się w polu rażenia otrzymują obrażenia i kumulację Promieniowania co 0,5 sek. Efekt Promieniowania może nakładać się nakładać i obniża ochronę oraz moc przeciwników. Po 5 s. lub jeśli Atlas zdecyduje się na ponowne użycie Wybuchu promieniowania gamma, jego promień zostanie skoncentrowany i zacznie przemierzać pole bitwy. Wrogowie trafieni skoncentrowanym promieniem otrzymują dodatkowe obrażenia i efekt Skoncentrowanego promieniowania, którego moc jest ekwiwalentem 3 kumulacji zwykłego Promieniowania.
W SMITE – to wciąż TOP3 wśród gier MOBA – zagracie TUTAJ.