Łączenie serwerów... w Guild Wars 2

Dodany przez guru ponad 8 lat temu
8 5874
Łączenie serwerów... w Guild Wars 2

Nie jest to jednak typowy Server Merging, z jakim mamy do czynienia w innych MMORPG’ach. Łączenie w Guild Wars dotyczy wyłącznie trybu WvW (World vs World), w którym niektóre światy są na tyle słabe i wyludnione, że nie mają szans z tymi bardziej aktywnymi.

Bo populacja całej gry - według ArenaNet - jest podobno aktywna i bardzo duża. Podobno.

Tak wyglądają europejskie serwery po łączeniu:

  • Baruch Bay (SP)
  • Kodash (DE)
  • Riverside (DE)
  • Elona Reach (DE)
  • Dzagonur (DE)
  • Abbadon’s Mouth (DE)
  • Drakkar Lake & Miller’s Sound (DE)
  • Jade Sea (FR)
  • Augury Rock & Fort Ranik (FR)
  • Vizunah Square & Arborstone (FR)
  • Piken Square (EN)
  • Seafarer’s Rest (EN)
  • Gandara & Ruins of Surmia (EN)
  • Desolation & Vabbi (EN)
  • Aurora Glade & Blacktide (EN)
  • Far Shiverpeaks & Underworld (EN)
  • Gunnar’s Hold & Fissure of Woe (EN)
  • Ring of Fire & Whiteside Ridge (EN)

A tak amerykańskie:

  • Yak’s Bend & Anvil Rock
  • Blackgate & Eredon Terrace
  • Jade Quarry & Isle of Janthir
  • Tarnished Coast & Kaineng
  • Dragonbrand & Sanctum of Rall
  • Fort Aspenwood & Borlis Pass
  • Sea of Sorrows & Gate of Madness
  • Maguuma & Devona’s Rest
  • Stormluff Isle & Crystal Desert
  • Darkhaven & Ferguson’s Crossing
  • Henge of Denravi & Ehmry Bay
  • Northern Shiverpeaks & Sorrow’s Furnace

Pierwsze testy łączenie odbyły się już wczoraj wieczorem. Niektórzy gracze wciąż jednak narzekają na słabą populację: 

Two hours later: 110+ people in the queue still. Not going to get into EB it seems.

 

Watch live video from VirtuallXI on www.twitch.tv


8 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube