Łączenie serwerów... w Guild Wars 2
Dodany przez guru ponad 8 lat temu
8 5874
Nie jest to jednak typowy Server Merging, z jakim mamy do czynienia w innych MMORPG’ach. Łączenie w Guild Wars dotyczy wyłącznie trybu WvW (World vs World), w którym niektóre światy są na tyle słabe i wyludnione, że nie mają szans z tymi bardziej aktywnymi.
Bo populacja całej gry - według ArenaNet - jest podobno aktywna i bardzo duża. Podobno.
Tak wyglądają europejskie serwery po łączeniu:
- Baruch Bay (SP)
- Kodash (DE)
- Riverside (DE)
- Elona Reach (DE)
- Dzagonur (DE)
- Abbadon’s Mouth (DE)
- Drakkar Lake & Miller’s Sound (DE)
- Jade Sea (FR)
- Augury Rock & Fort Ranik (FR)
- Vizunah Square & Arborstone (FR)
- Piken Square (EN)
- Seafarer’s Rest (EN)
- Gandara & Ruins of Surmia (EN)
- Desolation & Vabbi (EN)
- Aurora Glade & Blacktide (EN)
- Far Shiverpeaks & Underworld (EN)
- Gunnar’s Hold & Fissure of Woe (EN)
- Ring of Fire & Whiteside Ridge (EN)
- Yak’s Bend & Anvil Rock
- Blackgate & Eredon Terrace
- Jade Quarry & Isle of Janthir
- Tarnished Coast & Kaineng
- Dragonbrand & Sanctum of Rall
- Fort Aspenwood & Borlis Pass
- Sea of Sorrows & Gate of Madness
- Maguuma & Devona’s Rest
- Stormluff Isle & Crystal Desert
- Darkhaven & Ferguson’s Crossing
- Henge of Denravi & Ehmry Bay
- Northern Shiverpeaks & Sorrow’s Furnace
Pierwsze testy łączenie odbyły się już wczoraj wieczorem. Niektórzy gracze wciąż jednak narzekają na słabą populację:
Two hours later: 110+ people in the queue still. Not going to get into EB it seems.