League of Legends jest zbalansowane, a Mundo ma nowe umiejętności

Dodany przez PefriX prawie 3 lata temu
7 3293

Tylko jedna część tytułu newsa jest prawdziwa. Sami będziecie musieli zgadnąć, która. Riot Games jest jednak przekonane, że oba twierdzenia są prawdą!

Poważnie, wypuścili nawet specjalny filmik związany z wytłumaczeniem kwestii balansu w League of Legends. Riot zwróciło uwagę, że nie balansuje gry pod profesjonalnych graczy. Nie chcą, aby społeczność wybierała postacie ze względu na to, co jest grane w e-sporcie. Zamiast tego firma celuje, aby wszyscy bohaterowie byli wyważeni.

Odważne twierdzenie, ale społeczność szybko sprowadziła Riot Games na ziemię. Odpowiednią animację znajdziecie na górze newsa – polecam poczytać komentarze, które mają nieco inne zdanie w tym temacie. Z drugiej strony przy ponad 150 postaciach trudno o balans, ale nikt o zdrowych zmysłach nie powie, że obecne League of Legends jest… zbalansowane.

Pora zatem na coś bardziej realnego, czyli nowego Mundo. Mundo zalicza rework, który pojawi się w League of Legends wraz z aktualizacją 11.12. Czego można spodziewać się po odnowionym doktorku?

Umiejętność bierna — Chodzić, Gdzie Chcieć

Dr Mundo zyskuje odporność na następny efekt unieruchamiający, który go trafi, traci jednak aktualne zdrowie, a ponadto upuszcza w pobliżu pojemnik z substancją chemiczną. Przechodząc nad pojemnikiem, Mundo może go podnieść, dzięki czemu odzyska część maksymalnego zdrowia i zredukuje czas odnowienia umiejętności biernej. Wrogowie mogą przejść po pojemniku, by go zniszczyć.

Dr Mundo ma też zwiększoną regenerację zdrowia zależną od maksymalnego zdrowia

Q — Zatruta Piła

Dr Mundo rzuca zatrutą piłą, zadając pierwszemu trafionemu wrogowi obrażenia magiczne zależne od jego aktualnego poziomu zdrowia i spowalniając go.

W — Wstrząs Pikawy

Dr Mundo serwuje sobie kilkusekundowy elektrowstrząs, zadając ciągłe obrażenia magiczne pobliskim wrogom oraz zachowując część otrzymanych obrażeń w postaci szarego zdrowia. Pod koniec działania tego efektu Dr Mundo zadaje pobliskim wrogom obrażenia magiczne i leczy swoje szare zdrowie, jeśli trafił wroga (leczenie jest zmniejszone, jeśli trafi tylko stwory lub potwory). Dr Mundo może powtórnie użyć Wstrząsu Pikawy, aby przerwać efekt jego działania.

E — Tępy Uraz

Biernie — Dr Mundo zyskuje premię do obrażeń od ataku zależną od jego brakującego zdrowia.

Użycie — Dr Mundo rzuca swoją „medyczną” torbą we wroga, zadając mu obrażenia fizyczne zależne od swojego brakującego zdrowia. Jeśli wróg zginie, zostanie odrzucony, zadając minimalne obrażenia tej umiejętności wszystkim wrogom, przez których przeleci.

R — Maksymalna Dawka

Dr Mundo faszeruje się chemikaliami, odzyskując natychmiast pewien procent brakującego zdrowia. Następnie przez długi czas leczy się o pewien procent maksymalnego zdrowia, zyskując w tym czasie premię do prędkości ruchu i do obrażeń od ataku.

Jak widzi Wam się odnowiony Mundo?


7 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube