Lord of the Rings Online - upgrade grafiki, nowy serwer, poziom trudności
Na YouTube odbyła się sesja Q&A z producentem wykonawczym Lord of the Rings Online – gry MMORPG, która przeżywa obecnie fantastyczne chwile (liczba aktywnych użytkowników jest najwyższa od 2016 roku).
Oto czego się dowiedzieliśmy o przyszłości LOTRO:
- Na przyszły rok planowana jest premiera wielkieeego dodatku do gry
- LOTRO było, jest i będzie rozwijane. W tym celu Standing Stone Games zatrudni nowych projektantów.
- Rodzaj dożywotniego konta (lifetime) nie wróci do sprzedaży
- Pojawi się nowy launcher, bo ten obecny “ jest start i czasami powoduje problemy z instalacją”
- Doczekamy się także nowego tymczasowego serwera, który ma pomóc “odblokować te serwery, które są najbardziej zajęte pod względem ruchu”
- W planach jest udostępnienie Landscape Difficulty w całej grze, a nie tylko na legendarnych serwerach (jest to system modyfikowania poziomu trudności na mapach)
- Po Minstrelu kolejne klasy dostaną reworki lub balansy
Najważniejsza kwestia dotyczyła jednak wyczekiwanego – chyba przez wszystkich fanów Lord of the Rings Online – upgrade’u graficznego, który ma za zadanie odświeżyć wizualnie tego piętnastoletniego MMORPG.
Nie będzie zmiany silnika, ale będziemy kontynuować prace nad ulepszaniem istniejącego. Dodamy nowe technologie, efekty świetlne, renderowanie tekstur, więcej opcji customizacji postaci (włosy, brody itp.). Obiecujemy, że będziemy regularnie ulepszać grafikę.
W Lord of the Rings Online zagracie TUTAJ.