Lord of the Rings Online planuje ulepszenie grafiki i starych systemów
Prywatny serwer Lord of the Rings Online nie powstanie, ale za to mamy dla was wieści z oryginalnej gry. Przedwczoraj odbyła się sesja Q&A z Rob “Severlin” Ciccolini, który pełni funkcje Executive Producera we wspomnianej wcześniej grze. Odpowiedział on na parę pytań i dowiedzieliśmy się paru rzeczy.
Na początek padł temat remasteru graficznego LotRO. Nie będzie to kompletna przebudowa gry, Standing Stone Games planuje ulepszenie starych systemów, grafiki i UI. Generalnie wszystkich elementów, które wydają się archaiczne. Do tego kreator postaci zostanie dodatkowo rozbudowany.
Powstaje też nowy dungeon endgamowy dla 6 graczy i pojawi się on wraz z nowym regionem w krainie Eriador. SSG planuje również przebudować początek gry i stworzyć alternatywną ścieżkę dla 1-30 leveli, z własnym wątkiem fabularnym. Serwery mają zostać ulepszone i otrzymać wersje 64-bitową, pozwoli to na lepsze granie i powinno zredukować opóźnienia. Pojawi się nowy system „Delving” i nie, nie ma to nic wspólnego z kopaniem, czy podziemiami, będzie to po prostu funkcja, dzięki której będziecie w stanie zwiększyć poziom trudności misji.
Severlin obiecuje, że do LotRO trafi więcej atrakcji dla wymaksowanych graczy w kolejnych aktualizacjach. Jednak listy od producentów do społeczności będą pojawiać się nieco wolniej, jeden na 3-4 miesiące.
SSG na plany rozbudować ekipę pracującą nad władcą pierścieni i ciągle szukają nowych ludzi. W tym miesiącu odbędzie się DevCom i mamy poznać tam jakieś duże ogłoszenie, ale nie zdradzono żadnych szczegółów, o co konkretnie chodzi. Poniżej znajdziecie zapis całego Q&A.