Margonem dostał update, który zepsuł całą grę

Zabity

Info dostaliśmy od jednego z polskich graczy Margonem. Dzięki Tomek!


Chodzi o najnowszą listopadową aktualizację, która dodała nowe lokacje, nowe potwory, nowe zadania, odświeżając przy okazji pewne elementy gry (czy to w formie wizualnej, czy to w formie balansu).

Nie wszystko jednak poszło jednak po myśli Garmory. “Zmiana siły potworów, przedmiotów oraz szablonów zdobyczy” przy jednoczesnym nerfie umiejętności spowodowała spore zamieszanie w rozgrywce. Mobki w Margonem zyskały niesamowitą siłę, przez co efektywne expienie (na wysokim levelu) jest teraz praktycznie niemożliwe.

Wpisy rozżalonych graczy:

Zdaję sobie sprawę, że buff mobów był potrzebny z racji zwiększenia hp graczy, ale zdecydowanie przesadziliście, zwłaszcza z elitami na expowiskach. Grupy 3,4 stworków, które jeszcze wczoraj nie zabierały mi nawet jednego procenta zdrowia, aktualnie zabijają mnie lub zostawiają w okolicach 20%. Takie same sytuacje występują u wszystkich graczy, w nienajgorszych ekwipunkach, na każdym przedziale levelowym. Skoro tak bardzo forsujecie usprawnienia dla "nowych" graczy (po raz nty zmiana wioski startowej, która nikogo nie obchodzi, rework jakichś goblinów etc.) to jak ci gracze mają sobie poradzić na expowiskach w unikatowym eq zbierając raz po razie bomby na twarz od zwykłych mobów?

 

Witam, chciałbym poruszyć problem wczorajszej aktualizacji, która z mojej perspektywy jest klęską i od dawna nic mnie tak nie zniechęciło do gry jak ta zmiana. Potwory na expowiskach dostały chore, nieprzetestowane zmiany, które wywróciły grę do góry nogami. Na 150 lvlu dostałem bonus życia w postaci około 10k życia. Taka ilość hp nie zmienia ABSOLUTNIE NIC poza walkami z innymi graczami. Jeśli wcześniej miałem 40 tysięcy życia to expowisko i tak nie zabierało mi więcej życia niż połowę! Bonus życia, który otrzymaliśmy nie daje jakiejkolwiek przewagi nad mobami w grze, ponieważ expiąc w unikatach czy zwyklakach ulepszonych na +5 moby nie były w stanie wykorzystać tego życia w pełni, a jeśli to robiły to oznaczało to jedynie to, że gracz obrał złe expowisko lub stosuje zły zestaw broni lub umiejętności. W zamian za buff życia, który przypominam NIE MA ZNACZENIA JEŚLI KTOŚ POTRAFIŁ EXPIĆ otrzymaliśmy horrendalnie silne moby, które są nie do pokonania na parę lvli niższym poziomie ! Mając 200 energii na 150 poziomie i 3 legendy w EQ nie jestem w stanie pokonać grupki z elitą na duchach. Wykorzystując całą energię zdołałem zbić elicie zaledwie 30% życia, 6 dotyków nic nie pomogło w walce z ową grupą mobów. Prosiłbym o jak najszybszy hotfix do siły mobów sprzed aktualizacji gry. Zmiany pvp natomiast wyglądają przyjemnie, więc tutaj można pozostać przy aktualnym stanie gry.

 

Każda elita jest śmiercionośna. Przykładowo, mając 120lvl maga padasz na powtórkach mających 108lvl. Mimo że posiadasz bardzo dobry ekwipunek.

Przykład? Oglądajcie od 1:50:

Garmory musi teraz jak najszybciej wypuścić hotfixa, bo inaczej niezadowolenie fanów gry będzie tylko narastać. A na to deweloperzy Margonem nie mogą sobie pozwolić.

Margonem nadal boryka się z problemem botów, a w pamięci wciąż żywe są afery z 2020 i 2019 roku, według których admini gry mieli chronić nieuczciwych użytkowników.

Nie mówiąc o nazywaniu graczy “patolami”, bo takie sytuacje także się zdarzały w przeszłości:)

Zobacz także

16 komentarzy

Wyszukiwarka

Forum dyskusyjne

Najnowsze video

Dodaj nas

Ankieta

Odpowiedzcie szczerze: czy kiedykolwiek wykorzystaliście (do własnych celów) bug w grze?

Wyniki

Obrazek dnia

Ff

Kalendarz