Mityczne rajdowanie w World of Warcraft nie będzie już takie frustrujące

Dodany przez guru ponad 2 lata temu
10 6821
Mityczne rajdowanie w World of Warcraft nie będzie już takie frustrujące

Jeśli wierzyć Panu Ionowi Hazzikostasowi (dyrektorowi World of Warcraft), od rozszerzenia “Dragonflight” mityczne rajdowanie będzie mniej “niezdrowe” i mniej “frustrujące” niż to ma miejsce teraz.

Blizzard chce tak ulepszyć/przebudować rzeczy, aby “stworzyć ekscytująca strefę rajdów, która będzie ukoronowaniem naszego startowego rozszerzenia Dragonflight”.

I dodaje:

W ostatnim czasie doszło do istnego „wyścigu zbrojeń”, co było niezdrowe, frustrujące lub i naprawdę osłabiało przyjemność zarówno dla uczestników, jak i widzów World First.

Według szefa WoW-a, idealna długość mitycznego rajdu - czyli momentu od rozpoczęcia do ukończenia (czyt. zabicia wszystkich bossów) – to 10 lub 11 dni.

Tymczasem ostatni rajd “Sepulcher of the First Ones” trwał aż 18 dni (niektóre bossy padały dopiero po 300+ próbach) i pochłonął grube pieniądze. 

Amerykańska gildia “Liquid” wydała na przygotowania 93 tysiące dolarów (w przeliczeniu złota w grze na realne pieniądze) , ale i tak nie zdołała zwyciężyć w wyścigu.


10 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube