Mortal Online 2 miało pobić rekord świata – chciano 5 tysięcy osób, a były 2 tysiące
Mortal Online 2 miał w ten weekend beta testy stresowe w ramach których gracze mogli sprawdzić grę – jej zawartość, ale i optymalizację oraz wydajność serwerów. Nie wszyscy mieli taką szansę, bo aby wziąć udział w testach trzeba było otrzymać klucz. Niemniej wejściówek było sporo, bowiem twórcy deklarują, że rozesłali ich ponad 40 tysięcy, więc każdy realnie zainteresowany Mortal Online 2 miał szansę sprawdzić grę.
Niestety, z tych 40 tysięcy wejściówek, nie wszystkie zostały wykorzystane. I to delikatnie mówiąc, bowiem deweloperzy liczyli na rekord graczy (i to światowy rekord!), a otrzymali zaledwie 2 tysiące jednocześnie zalogowanych osób na serwerze w szczytowym momencie.
Mortal Online 2 ma podobno możliwości, aby znacznie więcej osób równocześnie bawiło się w produkcji, ale niestety, nie udało się tego sprawdzić. Zakładano, że uda się zgromadzić znacznie większą ilość zainteresowanych (celowano w 5 tysięcy graczy równocześnie zalogowanych), a może nawet pobić rekord świata. Jak jednak sami widzicie, liczba ta jest raczej skromna. Niemniej jak na niszowy produkt, jakim jest Mortal Online 2, wynik ten wciąż jest całkiem wysoki!
Należy również zwrócić uwagę, że testy stresowe Mortal Online 2 miały swoje problemy. Nie można było zalogować się do gry, utworzyć postaci, a potem w pierwszym mieście gra postanowiła nieco szaleć, jeśli chodzi o optymalizację. Wszystko z powodu nadmiaru osób w jednym miejscu. W efekcie testy stresowe nie pokazały, czy tytuł realnie poradzi sobie z większą liczbą graczy na jednym serwerze.
Ktoś z Was brał udział w testach i jest w stanie podzielić się wrażeniami z zabawy?
Thank you all for helping us push our server limits this weekend.
— Mortal Online (@MortalOnline) November 30, 2020
Our original plan was to invalidate the keys Monday, November 30th. However, due to the high volume of requests for more playtime, we have decided to add an additional 24 hours to the lifespan of the weekend keys! pic.twitter.com/kLMMCbvbQa