Najpierw Niebiański wschód słońca, a potem Randka w Apex Legends
Pora na kolejne wydarzenie kolekcjonerskie w Apex Legends, które rusza dzisiaj, 24 stycznia. Świętujcie nadejście azjatyckiego nowego roku (nie chińskiego, bo podobno nie można tak pisać) w ramach eventu „Niebiański wschód słońca”! Respawn dodaje ograniczony czasowo tryb, który pozwoli Wam sprawdzić swoje umiejętności: Hardkorowe Royale. Mapa nagród zawiera ponoć wspaniałe przedmioty kosmetyczne do odblokowania, w tym reaktywną skórkę na Peacekeepera.
Hardkorowe Royale przypomina Tercety, ale zawiera kilka fajnych zmian, które sprawią, że wymiana informacji w oddziale będzie kluczowa. Pamiętajcie, by liczyć naboje – i nie zapominajcie o pierścieniu. Pancerz jest ograniczony tylko do białego – i nie można go ulepszać poprzez zadawanie obrażeń, tworzenie przedmiotów lub plądrowanie. Hełmy również zostały usunięte, dzięki czemu trafienia w głowę są cięższe i lepiej nagradzane.
Odblokujcie 24 zaczarowane, dostępne przez ograniczony czas przedmioty kosmetyczne, do których zaliczają się legendarne skórki Octane'a, Pathfindera, Caustica, Ash i nie tylko. Wszystkie 24 przedmioty będą dostępne bezpośrednio do kupienia (za monety Apex lub metale rzemieślnicze) i do znalezienia w pakietach Apex podczas trwania wydarzenia „Niebiański wschód słońca”. Jeśli odblokujecie je wszystkie przed końcem wydarzenia, automatycznie otrzymacie „Jadeitowy odwet”, nową reaktywną skórkę na Peacekeepera.
7 lutego, po zakończeniu „Niebiańskiego wschodu słońca”, zacznie się ograniczono czasowo zabawa o nazwie „Randka”. Pora stanąć w duecie z kimś specjalnym i zdobyć miano najsłodszej pary Igrzysk Apex! „Randka” oferuje nową mechanikę leczenia, dostępną tylko podczas wydarzenia.
Użycie dowolnego przedmiotu leczącego pokaże obszar wokół Waszej legendy. Jeśli druga osoba z duetu znajduje się w okolicy po zakończeniu leczenia, zadziałają na nią efekty przedmiotu. „Randka” zawiera również ograniczoną czasowo broń: Złodzieja serc. To romantyczny wariant Boceka, który uzdrawia, gdy zadajesz obrażenia. Działa podobnie do przedmiotów leczących: każde uzdrowienie z łuku działa również na drugą osobę z duetu, jeśli jest blisko.