“NCSoft przeżywa kryzys” – twierdzi szef NCSoft

Home meta

Oto fragmenty specjalnego listu, jaki Kim Taek-Jin (CEO NCSoft) wysłał do wszystkich swoich pracowników.

Zewnętrzne reakcje wokół NCSoft są bardzo chłodne, a krytyka wciąż napływa.

Pod pewnymi względami nasza firma znajduje się w kryzysie – widzę to i słyszę.

Musimy pochylić się nad problemami, ale także na słuchaniu gwałtownej krytyki oraz tych życzliwych, ale nie zawsze słyszalnych głosów.

Biorę na siebie odpowiedzialność i deklaruje gotowość zmian,, nawet jeśli będzie to niepopularne i niewygodne.

Zachęcam naszych pracowników do dzielenia się własnymi odczuciami, przemyśleniami i osobistymi pomysłami, które zmienią NCSoft na lepsze. Jestem także wdzięczny za wasze poświęcenie i codzienną pracę stanowiskach

Cała ta sytuacja ma związek z Blade & Soul 2, które zostało zniszczone przez agresywną monetyzację i pewnego rodzaju chciwość NCSoftu (przymus zakupu przepustki bojowej, potężne przedmioty dostępne w lootboxach, boosty do expa tylko dla płacących itd.).

Gra została zjechana przez fanów, którzy odwrócili się od niej plecami i wylali wiadro pomyj na deweloperów. W efekcie akcje firmy spadły o prawie 25%. Pisaliśmy o tym TUTAJ.

Co prawda większość kontrowersyjnych decyzji została już wycofana z BS2, ale niesmak pozostał. Ponadto wielu graczy straciło zaufanie do NCSoft.

Stąd właśnie ten list i obietnica daleko idących zmian. Pożyjemy, zobaczymy, czy rzeczywiście coś z tego będzie. 

Zobacz także

18 komentarzy

Wyszukiwarka

Forum dyskusyjne

Najnowsze video

Dodaj nas

Ankieta

Odpowiedzcie szczerze: czy kiedykolwiek wykorzystaliście (do własnych celów) bug w grze?

Wyniki

Obrazek dnia

Ff

Kalendarz