Neverwinter będzie się rozwijał jeszcze szybciej. Przed wami Interludia

Dotychczasowy system rozwoju gry polegał na Modułach – czyli odpowiedniku “dodatków”. Niestety ów Moduły pojawiały się rzadko, co dawało wrażenie, że Neverwinter stoi w miejscu (co z kolei przekładało się na odpływ aktywnych graczy).
Między innymi dlatego Cryptic Studio ogłosiło zmiany w cyklu aktualizacji Neverwinter, przedstawiając Interludes aka Interludia.
Będą to duże aktualizacje, takie mini-dodatki pojawiające się pomiędzy kolejnymi Modułami (mniej więcej w połowie cyklu).
Interludia nie zastępują modułów ani nie opóźniają treści . Zamiast tego dają nam więcej okazji do wprowadzania nowych nagród, nowych wyzwań i znaczących aktualizacji do gry. Pomyśl o nich jako o aktualizacjach bonusowych , dodających jeszcze więcej powodów, aby wrócić do Neverwinter.
Pierwszy debiutancki Interlude zatytułowany “The Bloom Before the Blood” pojawi się już 11 marca, wprowadzając specjalne przedmioty oraz funkcje Quality of Life (Funkcja kopiowania pseudonimu, Przycisk „Odbierz wszystko” w domu aukcyjnym itd.).
Więcej TUTAJ.
