New World dodaje włócznię, czas odnowienia broni i uruchamia testy alfa!

Dodany przez PefriX około 4 lata temu
2 6234
New World dodaje włócznię, czas odnowienia broni i uruchamia testy alfa!

Amazon przerywa milczenie i niespodziewanie uruchamia kolejne testy alfa New World ze sporymi zmianami oraz NDA.

Aby mieć szansę uczestniczenia w tych testach, zarejestrujcie się na stronie Rejestracji testerów. Weźcie jednak pod uwagę, że ani uczestnictwo w poprzednich testach alfa, obciążeniowych i wydarzenia promującego, ani status kupna gry w przedsprzedaży nie gwarantuje miejsca w bieżących testach alfa. Co więcej, na początku tego etapu testów, Amazon ma pracować tylko na serwerach północnoamerykańskich (NA), a serwery europejskie zostaną dodane w przyszłości.

Testerzy otrzymają zaproszenia według zapotrzebowania, a pierwsza grupa już przemierza tereny Aeternum. Co tydzień będą dodawane kolejne ekipy, przy czym warto pamiętać, że obowiązuje NDA, więc żadnego dzielenia się informacjami o stanie New World, chyba, że Amazon Wam pozwoli.

Co się zaś tyczy zmian w New World o których poinformowali deweloperzy, to jest tego całkiem sporo. Dodano nową broń, włócznię (nie taką nową, bowiem w innych testach już była), która  zadaje obrażenia przebijające z dalszych odległości, dająca także pewne możliwości walki dystansowej. Opiera się głównie na Zręczności, ale także korzysta z Siły. Standardowo posiada dwa drzewka umiejętności, w tym jedno zmienia włócznię w broń dystansową.

Do New World dodano również czas odnowienia broni. Sprawia on, że wybór sprzętu jest ważniejszy. Każda broń będzie teraz mieć niezależny czas odnowienia, co oznacza, że możecie wykorzystać wszystkie 3 zdolności siekier, a następnie przełączyć się na młot bojowy i użyć jego wszystkich trzech zdolności. Przełączanie broni jest przyspieszone, co ułatwia wybór pomiędzy różnymi rodzajami broni i tworzenie kombinacji.

Możecie również wykonywać uniki z przewrotami bez utraty energii, po utknięciu w kilku kolejnych reakcjach. Do tego zdolności przerwane lub anulowane przed aktywnymi ramami ataku nie będą podlegać czasowi odnowienia. Dodano również pierwsze zalążki aggro (system zagrożenia), więc stwory przestaną po prostu rzucać się na najbliższy cel.

Wszystkie zmiany (jest ich znacznie więcej) znajdziecie tutaj.


2 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube