New World dostanie oddzielne statystyki dla PvE i PvP?!
Amazon Games opublikował nowy odcinek “Forged in Aeternum”. Jest to YouTube’owa seria, na której członkowie zespołu produkcyjnego - miesiąc w miesiąc - omawiają pewne elementy gry, czasami odpowiadając także na pytania społeczności.
No i wczoraj odbyła się właśnie sesja Q&A.
Możecie obejrzeć cały 13-minutowy materiał…
… albo po prostu zapoznać się z TLDW zamieszczonym na Reddicie:
Dlaczego niektóre problemy są pozostawione lub rozwiązywane tak późno?
Nie jest idealnie, patrzymy na problemy we wszystkich mediach społecznościowych, ale wszystko ma swoje priorytety i czas.
Co z botami?
Nadal z nimi walczymy, na przykład dodając więcej telemetrii. Nie chcemy ujawniać, jakie są nasze zmiany, ze względu na ich twórców. Nie chcemy też popełnić tego samego błędu jak banowanie hardkorowych zbieraczy.
Dalsze zmiany w zbrojach light-medium-heavy?
Ewoluująca meta. Używanie lekkiej zbroi powinno wiązać się z ryzykiem. Pancerz będzie teraz działał na niektóre perki.
Różne kolory dla efektów umiejętności drużyny?
Tak, zagrajcie na PTR.
Dlaczego mapa drogowa koncentruje się na PvE?
Jest sporo pracy dla PvP na rok 2023. Więcej informacji dostarczymy „za około miesiąc”
Zmiany w balansie Muszkietu + Wielkiego Miecza?
Próbowaliśmy z muszkietem, spadek obrażeń nie przyniósł tego, czego chcieliśmy. Podejmiemy bardziej drastyczne środki, patrząc na dokładność.
Oddzielne statystyki dla PvP i PvE?
Pracujemy nad tym, zajmie to trochę czasu, bardzo trudno jest zachować równowagę. Mamy kilka narzędzi, przyjrzymy się temu bardziej w pierwszej próbie.
Hipopotamy w 2023 roku?
Nie. Tak, w pewnym momencie będziemy je mieć tam, gdzie mają sens w środowisku.