New World rozwija system „threat/aggro”, dodaje elitarnych wrogów oraz celowane leczenie

Dodany przez PefriX około 4 lata temu
5 4182
New World rozwija system „threat/aggro”, dodaje elitarnych wrogów oraz celowane leczenie

Wczoraj rzuciłem Wam drobną garstką informacji o nowościach i zmianach w New World. Generalnie koncentrowałem się na łowieniu ryb, które oficjalnie nazwane zostało rybołówstwem. Tamte informacje uzupełnić chciałem o kilka szczegółów – wędki pojawiły się, jako nowe drzewko profesji „inżynieria”. Można wytworzyć 5 klas wędek, a do tego mają one 11 różnych rodzajów profitów. Pojawią się nawet zadania wędkarskie!

Nie jest to jednak główna atrakcja tego tekstu. Narzekano na system „threat/aggro”, więc deweloperzy go rozwijają. Wspominałem o nim jakiś czas temu, a teraz mamy kilka kolejnych zmian w New World. Przykładowo, leczenie i blokowanie będą generowały „threat” (czy też po polsku – zagrożenie). Z tego powodu w drzewku biegłości miecza dodano dwie umiejętności, które będą generowały „threat”. W przyszłości kolejne drzewka otrzymają odpowiednie zdolności, aby zachować balans.

W New World pojawi się również system elitarnych wrogów, dzięki któremu specjalni przeciwnicy będą otrzymywali od 1 do 3 cech. Będą przydzielane konkretnie lub całkowicie losowo, a wszystko zależy od danego oponenta. Cechy dzielą się na ofensywne, defensywne oraz użytkowe. W skrócie, te pierwsze zapewnią premię do obrażeń, drugie zwiększą wytrzymałość, a trzecie dadzą specjalny modyfikator, jak wybuch w chwili śmierci, czy zimowa aura.

Deweloperzy dodali również specjalne wzmocnienie, które otrzymają wszyscy elitarni i mistrzowscy wrogowie. Sprawia ono, że ataki z użyciem determinacji nie mogą zostać przerwane, ale zmniejsza zadawane przez nie obrażenia od bloku (żeby tanki lepiej mogły sobie radzić z wieloma wrogami). Poza tym zwiększono ogólnie poziom trudności walki na poziomie 50.

Zmianom uległo również leczenie w New World:

  • Po aktywacji leczniczego pulsu lub boskich objęć celem będzie sojusznik znajdujący się najbliżej celownika rzucającego. Naciśnięcie LPM rzuci umiejętność leczniczą na cel. Po zakończeniu rzucania zablokowanie celu zostanie wyłączone.
  • Można przenosić cel na innych sojuszników, kręcąc kółkiem myszy w górę i w dół lub przesuwając celownik w kierunku innego sojuszniczego gracza.
  • Naciśnięciem ŚPM/kółka można przełączyć się z zablokowania celu na celowanie ręczne. Zablokowanie celu można też wyłączyć, anulując umiejętność leczenia.
  • Użytkownicy mogą też rzucać zaklęcia leczące na siebie, przytrzymując CTRL i naciskając klawisz umiejętności.

Otrzymaliśmy również szansę na trafienie krytyczne. Obecnie wynosi ona od 3% do 5% w zależności od broni, ale możecie spodziewać się w przyszłości większego zróżnicowania i broni skoncentrowanych na trafieniach krytycznych. Trafienia krytyczne i dźgnięcia w plecy nie są teraz wyróżniane na pomarańczowo w komunikatach o obrażeniach jak trafienia w głowę, ale od następnej aktualizacji będą.

Wszystkie informacje znajdziecie tutaj.


5 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube