New World w lutym sprawdza spore zmiany w systemie walki!

Dodany przez PefriX prawie 3 lata temu
1 4424
New World w lutym sprawdza spore zmiany w systemie walki!

Amazon poinformowało, że dalej zamierza grzebać przy systemie walki New World. Najpierw jednak pozwolą graczom przetestować to, co wymodzili, dlatego zapowiadają otwarcie serwerów testowych (PTR). To uroczyste wydarzenie nastąpi dzisiaj, 3 lutego, około godziny 19:00.

Wielkość serwerów jest ograniczona – aby zmaksymalizować populację świata i zwiększyć liczbę przypadków grania w grupie będzie tylko jeden dostępny świat w tym cyklu testów gry, zlokalizowany w centrum danych USA wschód. Może zaistnieć konieczność zmiany wyboru regionu z menu głównego, by móc odkryć świat testowy – weźcie to pod uwagę.

Jakie jednak zmiany czekają walkę w New World?

Zmiana broni

  • Teraz można zmieniać broń podczas poruszania się, działania, wykonywania uników i używania przedmiotów użytkowych (oprócz powłok broni) – nie wpłynie to na wykonywanie tych czynności. Zmieniając broń w takich sytuacjach następuje tylko 1 sekundowy czas odnowienia, aby nie dopuścić do natychmiastowej zamiany.
  • Zmiana broni i działania obejmujące atakowanie mogą być teraz dodawane jednocześnie do kolejki działań! Na przykład, po naciśnięciu opcji zmiany broni podczas regeneracji ataku, a zaraz potem przycisku umiejętności, zmiana broni nastąpi przy pierwszej możliwej okazji, a potem będzie można natychmiast przejść do danej umiejętności. Pomimo że wykonywane działania nadal mają czas buforowy i czas anulowania, ta zmiana ułatwi zmianę broni z równoczesnym aktywowaniem umiejętności.
  • Teraz nie dopuszczamy do anulowania buforów zmiany broni, jeśli gracz zostanie powalony zanim pojawi się możliwość zmiany broni.

Uniki i blokowanie

  • Skróciliśmy długość odnawiania wszystkich naszych uników! Uniki i przechodzenie do nawigacji powinno być teraz płynniejsze dla wszystkich graczy.
  • Rozpoczynanie ataków podstawowych z bronią białą i miotającą może teraz być wykonywane z anulowaniem bloku i uniku do 2 klatek przed pierwszą aktywną klatką ataku. Jest to zwykle pierwsza klatka animacji, w której aktywują się obrażenia lub dochodzi do odnowienia obiektów trafionych pociskiem.

Skok

  • Wystrzelenie małych obiektów nie będzie już powodować wyzwolenia pełnej animacji lądowania, dzięki czemu można utrzymać odpowiednie momentum podczas podróżowania po Aeternum.

Zmiany balansu

  • Oczyściliśmy wszystkie rodzaje broni, dzięki czemu wiele umiejętności i profitów jest teraz bardziej przewidywalnych i ma większy potencjał na polu bitwy.
  • Znacząco przerobiliśmy topór dwuręczny dla Studni grawitacyjnej.
  • Zmodyfikowaliśmy także postawę strzelecką, bombę przylepną oraz siłę zatrzymującą muszkietu.

 

Poza tym New World sprawdza nową, sztuczną inteligencję, a także naprawia tryb Napad na posterunek. Wszystkie szczegóły znajdziecie tutaj.


1 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube