Nexon zapowiada zmiany w endgame MapleStory 2
Endgame, czyli magiczne słowo dla graczy MMORPG. To ten etap w danej produkcji, gdzie podobno rozpoczyna się prawdziwa zabawa. W wielu przypadkach nie różni się on za wiele względem expienia (mechanizmy pozostają takie same, ale nazywane są inaczej), niemniej większość z nas dąży do tego etapu.
Nexon zdaje sobie sprawę, że ten moment w MapleStory 2 pozostawia trochę do życzenia. Deweloperzy chcą, aby gracze mieli większy wybór w wyborze tego, co chcą w tym MMORPG-u robić. Wszystko dlatego, że podobno społeczność narzekała na brak zawartości gry, kiedy osiągnie się maksymalny poziom. Znaczy, nie ma co robić prócz grindowania tych samych dungeonów, itd.
Czego zatem możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości? Na pewno zmian w zdobywaniu ekwipunku, aby cały proces nie przypominał pracy na drugi etat. Do tego struktura instancji ma być tak zmodyfikowana, aby gracze mogli wybrać, który sprzęt chcą farmić. W Hard Adventure Dungeons będzie można polować na ekwipunek w konkretnym slocie.
Zmienione zostaną wymogi co do Gear Score, a poziomy trudności wyzwań zostaną odpowiednio dostosowane. Niektórzy bossowie zostaną osłabieni, a gracze będą zdobywali więcej Onyx i Chaos Onyx Crystals. Codziennie misje również czeka mała korekta, tak samo jak umiejętności Priesta. Dodana zostanie jeszcze Maple Arena.
Tego wszystkiego możemy spodziewać się na początku grudnia. Szczegóły znajdziecie tutaj.