„Niewiele było rzeczy, których nie schrzaniliśmy przy premierze Fallout 76”
„Niewiele było rzeczy, których nie schrzaniliśmy przy premierze Fallout 76” - Todd Howard, marzec 2021, niekoloryzowane.
Tym cytatem otwieramy tekst o Fallout 76. Todd Howard z cudownej Bethesdy „posypał głowę popiołem” i przyznał, że ich produkcja nie wystartowała tak, jak należało. Nie działało praktycznie wszystko i generalnie studio dało ciała na każdym polu. Skąd ta nagła szczerość?
Bethesda i Zenimax zostały przejęte przez Microsoft, była to zatem idealna okazja, aby poinformować graczy, jak ważna to sprawa. Todd Howard jest bowiem przekonany, że pod ich skrzydłami uda się uniknąć ponownych wpadek pokroju Fallout 76. Deweloper zwraca również uwagę, że gry tworzone przez Bethesdę nadają się idealnie do formatu oferowanego przez Game Passa – model ten podobno lepiej pasuje do ich produkcji i po prostu się sprawdza.
Co więcej, twórca żałuje, że omawiana produkcja nie została początkowo udostępniona w darmowej becie, zwłaszcza takiej otwartej dla wszystkich. Niemniej mleko się już rozlało i podobno wnioski zostały wyciągnięte. Warto dodać, że Fallout 76 zyskał z czasem na tyle, że aktualnie jest jedną z najchętniej ogrywanych gier na Xbox One. Tak przynajmniej zapewnia Todd Howard. Jak z kolei wygląda przyszłość tejże produkcji?
Jeśli czekaliście, aby dołączyć do publicznego serwera testowego i wypróbować najnowszą aktualizację Fallouta 76 „Gotowe do działania”, to Bethesda informuje, że zamierza uruchomić PTS już 12 marca. Premiera tej aktualizacji jest planowana z kolei na 27 kwietnia.
O samej aktualizacji pisałem Wam w tym miejscu. W skrócie doda ona nowe miejsca na C.A.M.P. oraz zestawy S.P.E.C.J.A.Ł.:
„Począwszy od poziomu 25, Wasze postacie zyskają dostęp do wyposażenia S.P.E.C.J.A.Ł., dzięki któremu będziecie mogli od nowa przypisać wszystkie punkty S.P.E.C.J.A.Ł bezpłatnie, gdy tylko będziecie w swoich C.A.M.P. Pozwoli Wam to tworzyć i zapisywać własne przypisania punktów S.P.E.C.J.A.Ł i kart profitów, a następnie przełączać się między nimi.”
Poza tym codzienne operacje zostaną rozbudowane, Fallout 76 otrzyma również wspomaganie celowania, wytwarzanie w partiach, czy ulepszenia ataku wręcz. Szczegóły znajdziecie tutaj.