Nowa wersja New World cały czas traci graczy. Będzie łączenie światów

Dzisiaj mija dokładnie trzy miesiące od premiery New World: Aeternum – czyli nowej wersji New World, która odświeżyła rozgrywkę, dodała nowe rzeczy, ale także wprowadziła tytuł na rynek konsolowy.
Początek New World: Aeternum był obiecujący. Wersja PC-Steam zanotowała spory wzrost popularności (z 8 tysięcy grających do 63 tysięcy grających), jednak taki stan rzeczy nie potrwał zbyt długo.
New World: Aeternum znowu zaczął tracić graczy – od momentu premiery Aeternum rozpłynęło się już 80% wszystkich playerów na PC, a sama gra wróciła praktycznie do stanu sprzed Aeternum (obecnie na liczniku mamy około 10k grających online).
Wykres za ostatni rok:

Pełny wykres:

Nic więc dziwnego, że Amazon Games rozpoczął już działania w celu połączenia serwerów. Wkrótce powinniśmy poznać szczegóły Merge.
Nie jest jednak niespodzianką, że poza dosłownie kilkoma naprawdę aktywnymi światami, reszta serwerów New World Aeternum to miasta duchów.

Zobaczymy również, czy nowy sezon – Season of Conquerors, który zadebiutuje 21 stycznia i który wprowadzi pierwszy sezonowy serwer (skierowany stricte pod PvP – gracze są oznaczani jako dostępni do walki PvP od poziomu 15), przyniesie jakiś wzrost zainteresowania Aeternum.
Szczegóły TUTAJ.