Nowe informacje o powrocie non-targetowego RaiderZ

Dodany przez guru około 3 lata temu
6 2976
Nowe informacje o powrocie non-targetowego RaiderZ

Najnowszy komunikat firmy Masangsoft w sprawie RaiderZ. A raczej w sprawie powrotu RaiderZ:

Jak pisaliśmy wcześniej (czyli w lipcu br.), nasz zespół programistów RaiderZ przywrócił większość zepsutych narzędzi programistycznych, które były największą przeszkodą w rozwoju. Ponadto projekt niektórych map został ostatecznie potwierdzony, więc nasz zespół programistów przeprowadza obecnie wewnętrzny test po odpowiednim umieszczeniu zawartości. Ale wciąż mamy pewne problemy do rozwiązania.

Niestety, system „Hell Hound” jest trudny do całkowitego odzyskania. Tak więc system Hell Hound zostanie na nowo opracowany w sposób, który akceptuje niektóre z wygodnych doświadczeń znalezionych w ostatniej grywalnej wersji gry. Spodziewamy się, że możemy go wprowadzić (w naszym bliskim teście).

Planujemy zachować część bitewną, która według wielu ludzi jest najbardziej ciekawa. Wszystkie systemy walki, doświadczenia i zmysły walki pozostaną takie same.

Od początku czwartego kwartału tego aktualizujemy wszystkie treści pojawiające się w grze na czterech mapach i testujemy je wewnętrznie. Bardzo nam przykro z powodu opóźnienia w dacie premiery.

Podsumowując: prace nad grą cały czas trwają, ale zespół natrafia gdzieniegdzie na problemy wymagające dodatkowej pracy i czasu. Trzon gry – skupiony wokół systemu walki – zostanie utrzymany, a od początku tego miesiąca Masangsoft testuje zawartość gry na mapach.

Wciąż jednak nie dostaliśmy nawet przybliżonej daty premiery nowego-odświeżonego RaiderZ.

Czyli z non-targetów zostaje nam TERA Online, Sphere 3, Return of Warrior, no i w pewnej części Elyon oraz New World.


6 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube