"Od 6 lat nie widzieliśmy takich tłumów w Lord of the Rings Online"
Najnowszy komunikat Standing Stone Games (ws. lagów na serwerach) potwierdza to, co wszyscy już wiemy.
Lord of the Rings Online przeżywa drugą młodość po transformacji na pełne Free-To-Play. Liczba aktywnych graczy skoczyła kilkukrotnie, a na Steamie ustanowiono nawet rekord popularności.
SSG chwali się również niedawną poprawą infrastruktury, dzięki której LOTRO jest teraz w stanie przyjąć jeszcze więcej osób. Choć problem lagów nadal występuje i nadal utrudnia normalną zabawę.
Lag nadal stanowi problem i nadal nad tym pracujemy.
Rozumiemy, że to frustrujące, ale mogę szczerze powiedzieć, że nam również nie podoba, że stale musimy stale radzić sobie z tym problemem.
Ogólnie rzecz biorąc, wydajność jest lepsza niż w momencie premiery Gundabad, pomimo większej liczby graczy i ogólnej populacji graczy. „Lepszy” nie znaczy dobry, ale miło jest widzieć, że miesiące spędzone na pracy nad różnymi ulepszeniami przyniosły pewne owoce.
Wraz z aktualizacją 33 widzieliśmy ogromny napływ graczy, jakich nie widzieliśmy od co najmniej sześciu lat. Doprowadziło to do pogorszenia wydajności we wszystkich światach.
Najgorsze jednak za nami. Populacja LOTRO powinna się teraz ustabilizować i pozostać w takim stanie… do premiery serialu Amazon “Władca Pierścieni”. Wtedy pewnie Lord of the Rings Online znowu będzie przeżywał oblężenie.
Zagracie TUTAJ (dzięki F2P Update oraz rocznicowym prezentom, otrzymujecie dostęp do wszystkich dodatków gry oprócz najnowszego).