Padliście ofiarą ostatnich problemów w Guild Wars 2? To łapcie skina na mounta!
Guild Wars 2 miało ostatnio spore problemy. Więcej na ich temat pisał guru w tym miejscu, ale w skrócie – był rollback serwerów, ale ostatecznie wszystko wróciło do normy i szkody były minimalne. ArenaNet zapowiedziało nawet, że szykuje rekompensatę dla graczy i jak się okazuje, nawet ta kwestia może być problematyczna. Dlaczego?
Europejscy gracze, którzy logowali się do Guild Wars 2 w poniedziałek, 11 maja, pomiędzy godziną 11:40, a 18:10, mogą liczyć na prezent od deweloperów w postaci „Curious Creatures Mount Select licenses”. Znaczy, będą mogli wybrać jednego z nowych skinów do wierzchowców ze specjalnej paczki. Wszyscy gracze europejscy, którzy byli aktywni w ostatnim miesiącu w Guild Wars 2 otrzymają za darmo Communal Boost Bonfire.
ArenaNet podaje do tego, że pracuje nad rozwiązaniem problemu, związanego z wydanymi gemami (walutą premium), użytym bankiem, e-mailem w grze, czy chociażby założonym, nowym kontem, kiedy cały problem miał miejsce. Deweloper przeprasza za kłopoty i niestety nie jest w stanie przywrócić wszystkiego, a już zwłaszcza progresu. Równocześnie twórcy Guild Wars 2 proszą, że jeśli w trakcie problemów z serwerami zdobyliście jakiś rzadki, czy wartościowy przedmiot, to abyście skontaktowali się z Customer Support – może uda się dogadać.
I teoretycznie tutaj wszystko by się skończyło, gdyby nie jeden, drobny szczegół. Część społeczności nie jest zadowolona z tego, jak ArenaNet rozwiązało sposób zadośćuczynienia dla graczy. Zwracają uwagę, że firma albo powinna dać wszystkim tak wartościowy prezent, jak skórkę dla wierzchowca, albo nikomu.
W ten sposób bowiem pokazują, że przy kolejnych problemach z serwerami, gracze Guild Wars 2 powinni szturmować kolejkę logowania, licząc na to, że w ramach przeprosin od deweloperów, dostaną tak łakomy kąsek, jak to ma teraz miejsce. Co Wy o tym sądzicie?